RuyaTabirleri.com

Rüyada Aşık Olmak

Rüyada âşık olmak güzel anlamlar içerir. Kişinin hedeflerine ulaşmak uğruna çektiği meşakkat sonrasında amacına ulaşacağına ve rüya sahibinin huzur bulacağına ve rahata kavuşacağına delalet eder. Rüyada birine âşık olduğunu gören kişinin iyi ve güzel işler yapmak isteyen iyi niyetli, dürüst ve alçakgönüllü biri olduğu tabiri yapılır. Kişi ideallerini gerçekleştirmek için temkinli ve doğru adımlar atıyor demektir.

Rüyada Âşık Olduğunu Görmek

Bir erkeğin rüyasında bir kadına, bir kadının da rüyasında bir erkeğe âşık olduğunu görmesi, önemsiz ve kısa sürecek bir problemin baş göstereceğine ama rüya sahibini derinden etkileyecek bir olay olmayacağına delalet eder. Eğer rüya sahibi rüyada platonik olarak birine âşık olduğunu görürse onu üzecek bir haber alacak ya da bir olay yaşayacaktır.

Rüyada Sevgili Görmek

Rüyada sevgili gören kişi kendisine faydası dokunacağı ve hayırlı olacağı bir işe girecek şeklinde tabir edilir.

Rüyada Tanımadığın Birine Âşık Olmak

Rüyasında tanımadığı birine âşık olan kişi, birine maddi ya da manevi olarak destek olacak ve güç verecek demektir.

Rüyada Sevgili Olmak

Rüyada bir kimseyle sevgili olduğunu gören kişi birinden fayda görecek ya da bir işten çıkar sağlayacaktır.

Rüyada Öpüşmek

Rüyada öpüşmek kişinin çevresinde, yakınları, arkadaşları ve akrabaları arasında çok sevilen biri olduğu anlamına gelir. Bu kişi anne ve babasının hayır dualarını alan kişidir, çünkü yaptığı güzel ve iyi işler sayesinde herkesin gönlünde yer edinmiştir.

Rüyada Tutkuyla Öpüşmek

Bir kişi rüyasında birini ateşli bir şekilde ve büyük bir tutkuyla öptüğünü görürse o kişiden destek görecek demektir.

Rüyada Bir Kadınla Öpüşmek

Rüyasında bir kadınla öpüştüğünü gören kişi sevgilisiyle yakınlaşacak ve arasındaki ilişki çok daha güçlenecek demektir.

Bu Rüya Tabirini Paylaş!

Google+'da
Rüyada Aşık Olmak Hakkındaki Rüyalar;

  1. Egeli (14 Ocak 2014 saat: 08:50)

    Rüyamda acun ılıcalıya aşık oldum oda benden hoşlanmış rüyamda heyecan duyuyordum cinsel anlamda deyil ben evliyim oda evli olmaz böyle diyorum kendimi rüyada sorguluyorum kocamı sevip sevmediğim yönde seviyorum ama acunda ağır basıyor sonra temiz deniz gördüm içinde kız kardeşimin genç kız hali ile Deniz’de oynuyordu sonra tanımadığım bir kadın gördüm duvara şiş yoptığımı gördüm takma kirpik gördüm daha karışık ama özeti böyle teşekkür ederim cevap yazarsanız sevinirim


  2. Emine (16 Ocak 2014 saat: 17:11)

    Rüyamda amcamın kız çocuğuyla aynı okuldaydık.Çıkış zamanı gelmişti ve ben kuzenimin sınıfına gittim.Kapının önünde mavi gözlü erkek oğlan vardı.Kuzenim bu erkeğin bana aşık olduğunu söyledi.Bende görür görmez ona aşık oluyorum.Eve gittik.Halamın kızı gelmişti.Banyoda yaprak sarması yiyorduk.Sonrada annem kaldırdı uyandım.Lütfen bu rüyamın açıklamasını yapar mısınız ?


  3. kader (27 Ocak 2014 saat: 12:42)

    Ruyamdaa kaderimdeki kisiyi gordum bilmiyorum cok tuhaf bi ruyaydi ve ilk defa bi ruyayi karesi karesinw hatirliyorum hatta hatirlayabilsem cocugun telefon numarasi bile vardi ruyamdaa hic bitmwsin istedim ve bi goruste asik oldum hic olmadigim kadar sevdimm sizce bu ruyam gercek olabilri mi hatta yaz ayiydi gunesliydi cok iyi hatirliyorum ustumde lacivert bi elbise altimda kirmizi babetler vardi ve sacim tipluydu bi an ayagim nurkuldu ve beni arladan tuttu kaldirdi anra biz bununla sevgili olduk ben buna delicesine asik oldum gittim yanima gelsin die denize attim kendimi oda hemen geldi denize atlayip lurtardi beni hatirliyorum cok endiselenmisti agladi resmen bende agladim beyaz atli degildi ama beyaz jipliydi benim memleketimdendi calistigi yeri adini soyadini jerseyi biliorum hatta sokakta gorsem tanirim


  4. bahar (31 Ocak 2014 saat: 14:08)

    ruyamda memleketime gelmıstm ve gunduz olmustu kalabalıktı bıanda esımın ısyerı olan ankarada çalisan ablamız var esmle biarada calısıyolar o kadın gelıp bana aglıyor noldu abla esıme bsemı oldu dyorum sana önemlı bısey söylemem lazim dyor ne dyorum oda bana esıme asık oldugunu onu cok sevdiginı soyluyo ve gıtyor bende anneme donup bu kadın boyle dyor napcam anne deyıp duşunurken uyandım


  5. melek (02 Şubat 2014 saat: 13:58)

    Rüyamda bi yerde oturuyordum sanirim dershanedeydim. Matematik hocam yanima geldi, masaya oturdu bakismaya basladik. Ben ondan hoşlandığımi hissediyorfum(tabi ruyamda) sonra onunda benden hoslandigini anladim birden bire level atladm sanki. Hemen sevgili olmusuz. Onu arkadaslarima gosteriyorum falan. Daha sonra başka bi bölüme geciyoruz. Bu sefer denizdeyiz, O denize giriyo.. Tuhaf ama rüya işte, denizden biri onu buz tutmus şekilde çıkarıyor ama bildigin buzlu, donmus. Öldü saniyoruz ama ısıtınca tekrar yaşıyor.. Gerisini hatırlamıyorum.


  6. eda (13 Şubat 2014 saat: 09:35)

    rüyamda bir evde yaşıyordum ama tanımadığım kişilerle yanımda bir çocuk vardı ona aşık olmuşum ona aşkım sevgilim diyorum ama çok yakışılkı bir çocuk daha önce haytımda birine benziyo ama o olamaz huyları falan hiç konuşmuyo biz evden kaçıyoruz sanırım bir kaç taneda arkadaşımla sonra bir kaç kişi geliyo hepimiz kaçıyoruz benbbi arkadaşımla koşarken onlardan biri geliyo ve bana senimi öldürüyüm yoksa arkadaşınımı diye soruyo ben arkadaşımı diyorum tam vurucakken hayır onu bırak beni öldür diyorum oysaki kızı tanımıyorum bile sonra nasıl öldürüyüm diye sorunca ben canım acır öle öldürme farklı farklı şeyler sölüyo sonra ben ağlamaya başlıyorum beni öldürmüyo o ama ağla diyo sonra biz dans ediyomuşuz ama pek dans edemem sonra o beliriyo yanımda bizim elimizde kitaplar var ama o benimle hiç konuşmuyo seni çok seviyorum dememe rağmen ağzını açmıyo sonra ona bağrıyorum sen artık beni sevmiyosun diye kitapları ona atıp oradan kalkıyorum o da böle bi oda var oraya gidiyo saatler geçiyo yanıma gelmio korkuyorum ya bida gelmesse diye hemen odasına gidiyorum ve o yok gitmiş ne kadar acı çekiyorum ve bunun öncesinde biraz hatırladığım bir yer var oda şöle ben ona aşık oluyorum taaa en başta okuldayız o kadar çok konuşuyoruz çok seviyorum onu ama o bilmiyo sonra benim dedikodum çıkmasın diye de bir kız var yenimi gelmiş nolmuş işte onunla çıkıyo diye gösteriyoruz ama aslında o beni seviyo sonra bir arkadaşım varr ismini vermiyim sert sert bakıyo bana doğru başka hatırlamıyorum
    ve aşık olduğum kişinin ismini dahi bilmiyorum ama uyandım ve dua ediyorum onu birkez daha görebilsem diye ona çok aşık oldum bana yardım edin belkide hayatta olmayan birine aşık oldum


  7. Semih (05 Mart 2014 saat: 05:24)

    Çok güzel bir kızın içinde olduğu tuhaf bir ailesi gezisine gidiyoruz pikniğe. Okuldan bi arkadaşımıda görüyorum. Babam bana hiç olmayacak bi sebepten dolayı kızıyor bi ara ve annemde benden susmamı istiyor. O sırada sevmediğim ve konuşmadığımız amcam beliriyo yanımızda fakat sonra kayboluyor ve rüya boyunca tekrar görmüyorum. Sonra eve gelirken abim babamla şakalaşıyo ve güzel kızı kastederek bi şeyler soruyo abime ve gülüşüyorlar. Daha sonra eve geliyoruz. Ben üstümü değiştirirken okul arkadaşım o güzel kızın resmini görüyo babamın hazırladığı bi dergide. Dergideki resimleri babam çekmiş arkaşımla ortak kullandığımız sayfa için ve Trabzonsporlu çocukların resmi dikkatimi çekiyor. Arkadaşım, kızın resmini dergide görünce “Pınar” değil mi bu? diye soruyo, bende kıskanıyorum ve bilmiyorum diyip kapatıyorum mevzuyu. Bir arada arkadaşımı kulaklıkla müzik dinliyorken ve mutfakta kendine sigara böreği hazırlarken görüyorum ve sinirleniyorum biraz, çünkü bizim evde kimseden izin almadan yapıyordu ama bi şey demiyorum ve odama yöneliyorum sinirli bi şekilde. Daha sonra üstümü değiştirdikten sonra mutfağa gidiyorum tekrar. Mutfakta annem, bi akraba teyze ve o güzel kız var. (Okuldan arkadaşım mutfaktan kaybolmuş) Kız gerçekten çok güzel ve alçakgönüllü. Ayaklarını görüyorum ve çok hoşuma gidiyo her şeyiyle ama kız bulaşıkları topluyo ve yerleri siliyor. Bu yüzden rahatsız olduğunu hissediyorum ve oturma odasına gidiyorum. Babamlarla televizyon izliyorum ve o sırada uzaktan akrabam olan ve tanıdığım bir kız giriyo odaya. Onu gördükten sonra rüya bitiyor ve bir daha göremiyorum o kızı ama deli gibi görmek istiyorum tekrar. Rüyamın ortalarında şöylede bi detay var, eve geldiğimiz zamanda akrabam olan teyze, kız kardeşimi (bebeklik halini) ağladığı için susturmaya çalışıyo fakat kardeşimin ayağını kapıya çarpıyo sonrada bana niye kapıyı tutmadın diye kızıyor ama benim bi suçum yok tıpkı babamın piknikte bana kızdığı gibi. Bu arada ev ve araba bizim şu anki ev ve arabamız. Rüyadan uyandıktan sonra aklıma gelen ilk şey o güzel ve alçakkgönüllü kıza aşık olduğumu hatırlamamdı. Rüyamdaki gördüğüm herkesin adını biliyorum ama buraya yazmadım. Yorumlarsanız çok sevinirim..


  8. hayriye (12 Nisan 2014 saat: 00:50)

    rüyamda 10 yıl sonraki halimin yine aynı yaşlardaki birine aşık olduğunu görüyordum.asker forması giymişti.ve o kadar mutluyduk ki sanki mutluluktan uçacaktık.aşık olmak için hiçbir engel yok diyordum kendi kendime,ona sımsıkı sarılıyordum ve oda beni çok seviyordu.sonra birden ona bir şey oluyordu ve hastahaneye gidiyorduk yoğun bakımda yatıyordu ben çok ağlıyordum öyle çok ağlıyordum ki içimin acıdığını neredeyse uyandığımda hissettim.yoğun bakımdan çıkınca odasına gidiyordum ve annemle nişan hazırlıklarını konuşuyorduk.yorumlarsanız çok sevinirim çünkü kaç hafta geçmesine rağmen hala etkisindeyim çünkü onlarca rüya arasından böylesi ilk defa oluyor.teşekkürler.


  9. BÜŞRA (15 NİSAN2014 saat:15:06 (15 Nisan 2014 saat: 15:08)

    meraba ben ankaradan büşra rüyamda bizim okula kantinde biri çalışıyo ve aynı yaştayız ben onla sonra sevgili oluyorum o kişide çok yakışıklı o çocukla biz aynı rüyada değil gerçekte aynı mahallede oturuyoruz geçen hafta onu gördüm kkarşımda baktı ben döndüm onla sevgili olduğumu gördüm rüyamda amaben sonra onla ayrılıyorum bizim sınıftaki oğlanla sevgili oluyorum bu ne anlama işaret bunun açıklamasını istiyorum lütfen


  10. Enes (03 Mayıs 2014 saat: 23:41)

    ben rüyamda evimi terketmek istedim rüyamda büyümüştüm sonra evimi terkettim onüme birsürü engel çıktı onları zorla geçerek harika bir yere geldim orda birsürü ağaç vardı bende onlardan 100.0000 tane zorla kestim ve kendime lüks bir ev yaptım sonradan birkez ağaçların içinden geçerek gezdim gezerken bir kız gördüm tam benim yaşımdaydı adı selendi oda benim gibi evini terketmişti sonradan onun evinin olmadığını görüce üzülüp onu evime götürdüm sonrdan birbirimize aşık olduk sizce ben niye böyle bir rüya gördüm


  11. yeşim (02 Haziran 2016 saat: 10:24)

    Rüyamda okul gibi bi herseyim sanki disiplin kurulu toplantısı gibi liseden hocalarım var bende öğrencileri temsil ediyorum o gün okula yeni gelmiş bir hoca daha önce görmediğim bir sima o sonradan geliyor ve yanıma oturuyor o kadar etkileniyorum ki gözlerimi kaciramiyorum o da aynı hislerle bana bakıyor formaliteden tanışıyoruz surekli konuşmaya başlıyoruz o kadar iyi anlatıyoruz ki öyle hisleri daha önce hissetmedigime eminim bu yakınlık diğerlerinin dikkatini çekiyor ve benim yerim değişiyor ama hala aynı duygular aynı hisler çok yakışıklı değildi ama uzun boylu fit ve sarisindi kısa saçları vardı ve oldukça temiz, yüzlüydü sonra birden uyandım o kadar etkilenmistim ki defalarca gozlerimi tekrar onu gorme uyuduyla kapadım ;)


  12. Dln (05 Haziran 2016 saat: 10:07)

    Rüyadamda tanımadığım biriyle bi Cafe de oturmuştum gözleri simsiyah saçları siyah beyaz bir teni ve uzun boyluydu üstünde gri bi tişört vardı ben ona aşık oluyordum ama o nişanlıydı kızlar yanımızda geçerken ona bakıyolardı benim de nedense zoruma gitti ve benim nişanlım olduğunu söyledim şöyle bir ayrıntı da var onun parmağında gümüş bir yüzük vardı sonradan nerden geldiğini bilmediğim bi yüzük de benim parmagımdaydı ama benim yüzüğüm altındı sonra beni eve bırakırken koluma girdi tuhaf duygular içerisindeyim şuan sanırım gerçekten de tanımadığım o kara çocuğa aşık oldum ne anlama geliyor rüyamı açıklarmısınız


Görmüş olduğunuz rüyayı tüm ayrıntılarıyla bize yazın! Yapmış olduğunuz yorumlar tüm sitemiz kullanıcılarına açık olarak yayınlanacaktır.

Etiketler: , , , , , ,