RuyaTabirleri.com

Rüyada Dedesini Görmek

Rüyada dedesini görmek, beklentilerin gerçekleşmesine delalet eder. Rüya sahibi, istek ve arzularına kısa süre içerisinde teker teker kavuşacaktır. Kafasını bulandıran şeyler yavaş yavaş çözülecektir. Ayrıca rüyada dedesini gören kimse, güzel bir bebeğe sahip olur. Kişi evli ise ve çocuğu yoksa tez zamanda çocuk yapmak girişimlerine başlayacaktır. Doğacak çocuk nazara uğrayabilir.

Rüyada Dedesinin Öldüğünü Görmek

Rüyada dedesinin öldüğünü gören kimse, iş hayatındaki isteksiz tavırlarıyla dikkatleri üzerine çeker. Beğenmediği bir işte çalışmaktan veya iş ortamından sıkılmasından dolayı kendisini işine veremeyecek ve bu durum patronun gözünden kaçmayacaktır. Rüya sahibi bu tavırlarından vazgeçmezse kısa süre sonra işinden olabilir. Daha dikkatli olmalıdır, işini kaybetmesi hayatını olumsuz yönde etkileyecektir.

Rüyada Ölmüş Dede Görmek

Rüyada ölmüş dedesini gören kimse, hayatında yeni başlangıçlar yapacaktır. Kendisine yepyeni, tertemiz bir sayfa açacak olan rüya sahibi, yanlışlarını artık yapmayacak ve daha bilinçli hareket edecektir. Yeni bir iş, yeni bir ev, yeni arkadaşlar gibi yenilikler rüya sahibinin yaşamının değişmesine yardımcı olacaktır.

Rüyada Ölmüş Dede ve Ninesini Görmek

Rüyada ölmüş dede ve ninesini gören kişi, ailesi ile sorunlarını çözer. Ailenin büyüklerini rüyasında görmesi kendisine bir uyarı niteliği taşır. Ailesine saygı göstermesi gerektiği anlaşılır. Rüya sahibi de ailesine artık daha fazla değer verir ve ailesinden de aynı karşılığı görür. Rüyayı gören kişi, ailesinin isteklerini yerine getirmeye çalışır.

Rüyada Ölü Dedenin Dirilmesi

Rüyada ölü dedenin dirilmesi, rüya sahibinin yanlışlarına dikkat çeker. Rüya sahibi, hayatında yaptığı yanlışların farkında değildir. Rüyada dedenin dirilmesi de rüya sahibinin bu yanlışlarının farkına varması için bir uyarıdır. Kişi bu yanlışlarından dönmediği takdirde daha çok zarar göreceği işler yapacaktır. Bir an önce kendisine yeni uğraşlar bulmalıdır.

Bu Rüya Tabirini Paylaş!

Google+'da
Rüyada Dedesini Görmek Hakkındaki Rüyalar;

  1. tufan (29 Eylül 2014 saat: 16:11)

    S.a abicim iyi günler ben şöyle Bi rüya gordum benim babamın babası yani dedem 3 yıl önce vefat etmişti işte bende dun gece ölen dedemi rüyamda gordum işte dedem rüyamda ölmüştü tabutunu taşıyodun bende sonrada kefeniyle beraber gömdük dedemi ama ustune toprak atmadan uyandım hocam sana zahmet vericem bana rüyamı yorumlarsan çok sevinirim yazdığım adres feys adresi başkada adresim yok oraya msj olarak yollarsan guzel olur


  2. Ezgi Arslan (08 Şubat 2015 saat: 10:34)

    Merhaba öncelikle şöyle başlıyım benim annem ve babam denemelerde yani annemin babasıyla görüşmüyo 3,4 yılldıe ee dolayısıyla bizde görüşemiyoruz hiç haberim bile yok onlardan bizede küsmüş heralde ama neyse rüyamı anlatıyım ben okuldayım bişeyler le uğraşıyorum dedem geliyo o sora elinde sigara var bende kızıyorum ona okulda sigara içilmez yürü gidelim falan diyorum tam çıkıyoruz ki başka insanlarda içiyor biz ilerlerken dedemin elinde poşet görüyorum ekmek var içinde bende kendi kendime bu adam bize çöp bile almaz alla alla falan diye geçiriyorum önümüze yumurtacı çıkıyo bide gidip ondan yumurta alıyo ben bi tane yumurta çok çürümüş diye cantaya atıyorum onu sonra neyse dedemle alıp yürüyoruz işte bi yere gidiyoruz bizim eski evimize benzeyen bi yerdi elimde bebek arabası var onu sürüyorum ama bebek kimin bilmiyorum sonra dedem biriyle kavga etti bende bağırıyorum o sıra ama kimse beni dinlemiyor ama sonra bi anda evde oluyorum dedem yok bebek yok falan dolaba gidip yumurtalara bakıyorum onlarda yok çok değişikti ha bide bi ara ben dedeme niye bunları alıyorsun dediğimde sadece siz ikiniz olsanız daha neler alırım ben sizede yapcak bişe yok falan diyo anlamadım hangi ikimiz olarak kimden bahsediyor tuaftı yani yorumlarsanız çok sevinirim teşekkürler şimdiden


Görmüş olduğunuz rüyayı tüm ayrıntılarıyla bize yazın! Yapmış olduğunuz yorumlar tüm sitemiz kullanıcılarına açık olarak yayınlanacaktır.

Etiketler: , , , ,