RuyaTabirleri.com

Rüyada Hamile Bir Kadın Görmek

Rüyada hamile bir kadın görmek, eğer kadın tanıdık birisi ise, o kişinin yakında bir çocuk sahibi olmasına veya kısmetinin çıkmasına işarettir. Özellikle bekar bayanlar için böyle bir rüya genellikle nikaha yorumlanır. Bazen de bu rüya o kadından size ulaşacak bir hayra, onun yardımlarıyla sıkıntılarınızdan kurtulup feraha ermenize işaret etmektedir. Rüyada hamile bir kadını doğurttuğunu görmek, sizin sayenizde bazı insanların menfaat sağlayacağına ve yine sizin elinizden bir kimseye ulaşacak güzelliklere yorumlanır. Rüyada hamile bir kadının çocuk düşürdüğünü görmek, yakın zamanda ulaşacak kötü bir habere delalet eder. Rüyasında hamile bir kadının erkek çocuğu doğurması müjdeli havadislere, kişinin işinin gücünün rast gitmesine; kız çocuğu doğurduğunu görmek ise alacağınız güzel bir habere işarettir.

Rüyada Hamile Bir Kadınla Konuşmak

Rüyasında hamile bir kadınla karşılaşan, sohbet eden, konuşan veya onunla birlikte bir şeyler yapan kimse, kalabalık bir toplantıda, düğün, nişan gibi bir organizasyonda yer alır. Kendi kardeşinin hamile olduğunu görmek aile huzuruna başınıza gelecek talihli olaylara yorumlanırken, kızının hamile olduğunu görmek ise eğer evlenme çağındaysa kısmetinin açılmasına, evlenme çağında değilse, büyüdüğü zaman zengin ve görgülü bir aileye gelin gitmesine işarettir.

Rüyada Hamile Bir Kadının Öldüğünü Görmek

Rüyasında tanıdığı bir kadının hamile olduğunu ve doğum sırasında öldüğünü görmek, o kişinin büyük bir mirasa konmasına, uzun ömürlü olmasına, arzu ve isteklerine kavuşmasına işarettir. Hamile bir kadının ölmesi, sizi bekleyen güzel havadislerin ve mutlulukların habercisidir.

Rüyada Hamile Kadın Görmenin Psikolojik Tabiri

Rüyasında hamile bir kadın gören kişi, çocuklara düşkün, yardım etmeyi seven, yumuşak bir karaktere sahip olan, iyi huylu bir kişidir hamile olduğunu görmek de iç dünyanızdaki evlenme isteğinizin dışa vurumudur.

Bu Rüya Tabirini Paylaş!

Google+'da
Rüyada Hamile Bir Kadın Görmek Hakkındaki Rüyalar;

  1. Şukriye (31 Mart 2015 saat: 17:38)

    Merhabalar..ben dungece vir istarete yatmıştım ruyamda sevdıgımle bir askerıyede isik askerlerı gördum sonrada benım tr dekı teyzemle baska bır ortamda buyuk bir böcek önunuzden gıdıodu böcek bırını sokmasın öldurelım derken orda korr bi ates belırdı ve böcek o kor ateşin ustune cıktı kabugu bedenınden ayrıldı önce sonrada yandı ıyı kurtulduk dedım ve gerısı yok hatırlamıyorum bana bu ruyayı yorumlarsanız çok mutlu olyrum şimdiden teşekurler..


  2. Nilay (05 Eylül 2015 saat: 09:35)

    Merhaba ben gercek hayatta küs oldugum amcamla ruyamda nasilsin diye muhattap oluyordum yaninda yengem vatdi bu arada yengemi çok severim bakiyorum yengem hamile kac aylik diyorum 2,diyor 3ay once filandanda düşük yapmis öyle söylüyor bakıyorum yengemin karnı mosmor diyorum,noldu yenge diye oda hastanede muayenede olurken oldu diyor banada önceden bi krem önermiş galiba bende bana önerdiğin kremi kullansana yenge diyorum bu kadar hatırlıyorum ben gerçek hayatta 1senelik evliyim ve cocugum yok yorumlarsanız çok sevinirim


  3. zeynep (11 Eylül 2015 saat: 12:27)

    rüyamda tanıdığım bir kız arkadaşımı hamile olarak görüyorum masada oturuyor elinde bir bardak su içiyor sen ne içiyorsun diye soruyorum bilmiyorum diyo biraz önce bardaktaki suydu ama şimdi bembeyaz oldu ne olduğunu bilmiyorum diyo ben hemen elindekini alıp içtiyinin fare zehiri olduğunu söyleyip onu hastaneye götürüyorum bişey olmadan kurtuluyo onu bir odaya alıp serum takıyolar koluna ve onunla aynı oda da babamı görüyorum sandalyede oturuyor sonra ayağı kalkıp bana bakıyo bende ona bakıyorum ve babamın da hamile olduğunu görüyorum bu arada beni dışarı çıkarmışlar biri zorla kolumdan tutmuş gitmemi söylüyor ama ben onların kaldığı odanın camından onlara bakıyorum.. orda uyandım lütfen açıklarmısınız rüyamı


  4. berivan (06 Kasım 2015 saat: 00:38)

    Hamile bi Arkadaşımla bi pastanenin önünden geçiyorduk eşinin kadayıf tatlisini sevdigini soyledi ona biraz tatli alalim dedi bende hemen pastaneye girip tatli aldim bana gecengun kadayif tatlisi aserdigini soyledi bende neden eşine söylemedin dedim unuttum dedi


  5. ncmye nur (01 Eylül 2016 saat: 10:23)

    Bugun gunduz gozune hayirlara vesile olsun ins. Ruyamda teyzemin esimden hamile oldugunu ogreniyorum ama bile bilede esimin koynuna girmesine razi oluyirum. Teyzem yeter diyo cikolata tatli yiyoruz bogazimiza bakiyoruz diyo migde bulantisi gecmiyomu diyo o ara birsey diyo sonra bir kac gece ayni odaya girmelerine izin veriyorum istemiyerek ondan sora gidip esime patliyorum yeter artik niye gidip koynuna giriyosun dedigimde zorla hiriyo diyo sonra teyzee diye bagiriyorum ama teyzemede benzemiyor. Bagirip cagiriyorum kulaginda cvp veriyor. Ben esmle imam nikahli evliyiz. Ruyamda bana diyorki ben adam ettim, imam nikahiyla durmak zor diyo halbuki ben onu dediginde sanki ben resmi nikahliymisim gibi cvp vermiyorum


Görmüş olduğunuz rüyayı tüm ayrıntılarıyla bize yazın! Yapmış olduğunuz yorumlar tüm sitemiz kullanıcılarına açık olarak yayınlanacaktır.

Etiketler: , , ,