RuyaTabirleri.com

Android Uygulamamız Yayında! indir

Rüyada Kafa Kesmek

Rüyada kafa kesmek, rüyayı gören kişinin kariyer sahibi olmasına, ticarete atılmasına ve rakiplerine karşı zafer elde etmesine işaret eder. Rüya sahibinin büyük başarıların altına imza atacağına, önemli atılımlar yapacağına, işinde herkesin önüne geçerek en iyisi olacağına yorulur. Rüyayı gören kişinin işinin ehli kimse olacağına ve yaptığı işte çok titiz davranacağına bu sebeple de işine büyük ilgi gösterileceğine tabir edilir.

Rüyada Bıçakla Kafa Kesmek

Rüyayı gören kişinin mutluluğu ve başarısı için gece gündüz dua eden bir insanın varlığına ve o kimseden gelecek olan hayra rivayet edilir. Rüya sahibinin bu kimsenin desteği sayesinde muradına ereceğine ve hayallerine kavuşacağına işaret eder.

Rüyada Baltayla Kafa Kesmek

Rüyayı gören kişinin daha fazla dünya malına sahip olacağı ve zenginliği yakalayacağı ile açıklanır. Rüya sahibinin kendisine önemli oranda kar getirecek bir işe gireceğine ve hesap ettiğinden daha fazla kar elde edeceğine delalet eder.

Rüyada Yılan Kafası Kesmek

Rüya sahibinin planlarına ve yapacaklarına engel olmaya çalışan rakiplerinden ve kendisi için art niyetler içinde olan düşmanlardan kurtulacağına bu sayede daha rahat ve özgür hareket etme olanağı elde edeceğine alamet eder.

Rüyada Kedi Kafası Kesmek

Rüyayı gören kişinin kendisine karşı nankörlük ve saygısızlık eden, ona verdiği emekleri ve yaptığı fedakârlığı hiçe sayan bir kişiyi hayatından çıkaracağına tabir edilir. Rüya sahibinin o kimseden göreceği yanlış bir davranışın kendisi için bardağı taşıracak son damla olacağı ve rüya sahibinin de bu radikal kararı almak zorunda kalacağı şeklinde açıklanır.

Rüyada Baş Kesmek

Rüyada baş kesmek de kafa kesmek gibi değerlendirilir ve hayırlara alamet eder. Rüyayı gören kişinin kariyerinin zirvesine çıkacağına, daha fazla gelir elde edeceğine ve mal varlığının artacağına delalet eder.

Bu Rüya Tabirini Paylaşabilirsiniz:
Google+'da Paylaş
Rüyada Kafa Kesmek Hakkındaki Rüyalar;

  1. menekşe (04 Şubat 2014 saat: 08:56)

    merhaba. rüyamda bi yerde fotoğraf çekiyodum sonra patronum geldi ardından 3 adam bunlar toplantı için gelmişler patronum yaşlanmış psikolojik açıdan çökmüş fotoğraf çektiğim yerin yan tarafıda göl ve çok derin değil. sonra arkadan annem geliyo hep beraber oturup yemek yiyecekmişiz. 3 adam dan biri benden etkileniyo. elimi tutuyo ve bileğimdem elimin üst kısmından ve serçe parmağımın oradan öpüyo. patronum o sıra göle giriyo ben artık gelmeyecem diyo bırakın beni diyo gölde temiz yeşil çok güzel ve derin değil ama ben çok üzülüyorum yapmayın böyle diye ve tam o sıra annem o 3 adamın başlarını kesiyor. ben çok üzülüyorum korkuyorumda şimdi gelip tutuklayacaklar bizi diyorum tekrar aynı masaya oturuyoruz ve kafaları olmayan bedenler de yanımızda kardeşim 3ünü birden sırtlayıp götürüyo çok ağır da değillermiş sonra aynı masaya tekrar oturuyoruz patronum bitkin bi şekilde masanın en başında oturuyo ben diyorum ki annemi götürmesinler onsuz ne yaparız bi annemiz var ben nasıl bakarım nasıl geçiniriz. çok üzülüyorum yine sonra o sıra nasıl oluyosa patronum birden babammış gibime geliyo ve onu için diyorumki o gtsin zaten bize hayat yaşatmadı biz hapiste ona bakarız gitsin yeterki annem başımızda dursun diyorum. sonra nasıl oluyosa kendimi bizim eski mahallemiz gibi bir yerde buluyorum dik yokuşlar var erkek kardeşimde geliyo annem seni çağırıyo diyo falan çok garip bi rüyaydı anlamını bana söylermisiniz. benim rüyalarım genelde çıkıyor. korkuyorum bu yüzden.

  2. isimişte (14 Şubat 2014 saat: 07:13)

    uzun zamandır kabus görmüyordum, bu kabus beni uykumdan uyandırdı. ilk otobüsteyim, askerlerin yolda olduğu bir yerden geçiyor otobüs fakat askerler arasında kavga olduğundan ilerleyemiyor. otobüste olduğumdan tam göremiyorum ama sanırım kimi askerde/askerlerde bıçak var. otobüs zoraki ilerliyor. ilerde tekrar bir asker aracı görüyorum, otobüsün yanından ilerliyor. en arka koltukta bir asker öfkeyle, acı çektirmek istercesine bir askerin boğazını soğuk kanlılıkla kesiyor, yanındaki arkadaşları bunu görmezden geliyor. ben ve otobüsteki birkaç kişi duruma tepki gösteriyoruz ve iğreniyoruz. sonrasında bu rüya beni uyandırıyor. rüyamda iken konuşmamışım ya da bağırmamışım.

  3. sıla (24 Mart 2014 saat: 10:36)

    ben rüyamda arkadaşlarımla dolmuş bekliyorum ve bi dolmuş geliyo yanlış dolmuş ama ben biniyorum ve inemiyorum tam inmek isterken konuşamıyorum snra bi karmaşık arabalarla dolu bir yol geçmek istiyorum ama zor geçiyorum sonra bir ara sokağa giriyorum birtane çocuk görüyorum ve ondan yardım istiyorum ve tam biz giderken bir köpek geliyor sarı ve çocuğu kokluyor diyorki tatlı kosuyosun çocuk ona tatlı veriyo ve arkamı dönüyorum kimse yok köpekten başka tas atıyomuş gibi yapyorum gitmiyo sonra bana el sallıyo insan eli gibi ben elini tutuyorum ve kolunu kırmaya çalışıyorum sonra yerde demir gbi bişey görüyorum boğazını kesmeye çalışıyorum ağzı insan ağzı gbi oluyo ağlıyorum ölmüs gbi yapıp gülümsyo bna arkasına çeviriyorum sırtnı çiziyrum erkek sırtı oluyo snra kafasına bi bakıyorum kesilmış rüyamı yorumlarsanız çok sevinirim teşekkürler

  4. agababa (14 Mayıs 2014 saat: 10:59)

    ben ruyamda arkadaslarımla dolasıyordum sonra bı eve gırdık ve orada bır erkegın kafasını bıcakla kesıyolardı ellerınıde ben kosmaya basladım ve bır kalabalıgın arasına gırdım bı kız cıktı karsıma kaybolmus yada kacırılmıstı hemen onun yakınlarını aradım bu sırada onlar benı buldular ben bı masaya cıktım ve duvara dayandım telefonla konusuyordum bı yandanda adamlar uzerıme uzerıme gelıyordu kızın yakını bana adres vermem gıbı bır sey soyledı o anda ruyadan uyandım

  5. SaMeT (23 Ekim 2014 saat: 00:45)

    Gecenlerde iki rüya gördüm birisinde bi cocuk vardi nereye gitsem pesimden geliodu kaciodum karsima cikiodu iste ruyada bagirdim cagirdim gitsene die cocuga yoldan gecen biri gitmezki o dedi niye dedim o maya dedi o gitmez inanmiosan dedene sor dedi uyandim
    2.Rüyamda ise savastaymisiz gibi hissediodum bi binanin icindeydik binanin odalari bombos sadece betan ve kirik parcalar vardi iki tane dev gibi kafalari duvara degmezine 1 milim 2 metreden uzun fazla iri kasli kafası kurt yada cakala benzeyen adam girdi sadece altlarinda shorta benzeyen bi giysi vardı olecegimi anlayinca ustlerine saldirdim ve birden ikisi yuz ustu yere yatmis ellerini arkada tutuolardi birinin kilicini aldim cok sekilsiz sivri cıkıntıları olan bir kılıçtı ikisininde kafasını kestim bedeninden ayırdım ruyada bana normal bisey yapiomusum gibi geldi ama uyaninca pwikolojim biraz degisti ve bide hic oyle kan akıp fışkırmadı
    biliorum biraz uzun oldu yorumlarınız icin simdiden tesekkurler.

  6. Esra (24 Ekim 2014 saat: 23:56)

    Merhaba,
    Ben ruyamda bir bebek sahibiydim. Gercek hayatta heniz bir bebegim yok. Birileri onlarla ticaret yapmadigim icin intikam olarak bebegimin kafasini kesmisti. Bebegi gordugumde kafasi ve vucudu ayri yerdeydi ama bebek durmadan guluyodu, cok korkmustum ve etkilenmistim ruyamda. Sonra doktorlar bebegin kafasini ameliyat ettiler ve geri yerine taktilar ve duzelmisti cok mutlu olmustum. Acaba ne demek bu?

  7. çigdem (22 Kasım 2014 saat: 09:00)

    Rüyamda babam bi adamin kafasini kestiğini görüyorum kestikten sonra hala yasiyodu kafa tam kopmamisti ve hala yasiyodu kafayi tekrar yerine oturttu babam korkarak hemen çekildi kafasi kesilen adam koltuğa oturdu kafasini arkaya yasladi bi müddet sonra adam gitmeye karar verdi hepimiz korkuyoduk adam soktanmidir nedir hicbiseyin farki da değildi ben ya merdivenlerde düşüp orda ölürse herkes görürse diye korkuyorum anneler bizden ciktiğini kim bilicek ki kimse tanimiyo dedi sonra gitti polisler gelir herkesin evini ararda kanlari görürlerse diyorum annem bana korkmamam gerektiğini söylensede. Ben çok korkuyodum sonra aradan zaman geçmiş biz disardayiz ailece arabada gidiyoruz adami görüyoruz o da bizi goruyo ve pesimizden geliyo çok korkuyorum sonra bize yetisiyo ve adam hala olayin farkında değil bbiz çok Saskiniz adam nasil yasiyodu sonra adam ameliyat oluyor kafayi dikmişler güya ama sonra adami gomuyolar oluyo tam eğilip babam topragina bakicakki adam topraktan iki kafa olarak firliyo bi kafasi sari uzun sacli kadin diğeri kendi hem korku hem saskinlik içerisinde kaciyorum kuzenime söylüyorum güya kuzenime asikmis adam sonra diyorumki adamin kafasi kesilirken beyne giden hicbir damar organ kesilmemiş babamda sicagi sicagina kafayi yerine koyunca kaninda yapiskan özelliği olduğu için yerine yapisti adamda ölmedi diyorum ama çok korkuyorum rüya içinde sonra çok karisik şeyler oldu rüyamda…

    Nedir bu ruyanin anlami?

  8. yagmur (06 Aralık 2014 saat: 10:05)

    rüyamda kus adası gıbı bır tatıl beldesındeyız esım var ve bırkac arkadaş eglenıyoruzve sonra herkezz gıdıyor ben bır markete grip fotka alıyorumve oradaki ınsanlarınsan etı yıyenlermş bır kızıda alıkoymuşlar ben onuda alıp kaçmaya çalışıyorum adamların bırısı bana cinsel bır sekılde yaklaşmasını sağlıyorum vekız arkadaşım onu bır şişle bıçaklıyor ve ben de boğazını kesiyorum sonra diğeri geliyor onuda öpüyorum dudaklarından o sıradada ben onu bıçaklıyorum ve sonra boğazını kesyorum sonra bu olaylar bizim evde oluyormuş bir once öldürdüğümüz adam kalkar gibi oluyor ve biz kaçıyoruz sonra gene başladığımız yerde kusadasında bir terkedilmiş br otobusun etrafında dönerek başka birinden kaçıyoruz ve uyanıyorum.benım gordugum rüyalar genelde çıkıyor ne demek bu rüya yorumlarmısınız.

  9. nigar hasanova (13 Aralık 2014 saat: 16:04)

    iyi günler. rüyamda şu an kirada oturdugumua evi ama farklı şekilde görüyorum. yan tarafımızda yabancı uyruklu, başka bir dine mensup bir kaç tane erkek kalıyor. onlar da kiracıdırlar. ama nerdense daha önce otudugumuz aynı mahalledeki eski evden bir komşumu görüyorum. [kadın orta yaşlarda]. elinde küçük bir bir poşette yeşillik toplamış ve guya bunu bizim şu anki evin bahçesinden toplamış, yeşillikler için bana teşekkür ediyor ve gidiyor. arkasından bakıyorum bizım bahçeyi sulamış.her zaman yeşillik olsunda bu da gelip toplasın diye. sonra eve girmek istiyorum bakıyorum yerler su. banyoya bakıyorum hortum kırılmış ve bu yüzden evi su basmış. sonra aniden banyoda kızımı yıkadıgımı görüyorun. aynı kırık hortumdan gelen suyla. sabunlamak istiyorum sabun elimde parçalanıyor. daha çoçuğu çikartıp bir atlet bir gömlek giydiyorum. ve şu kapıyı kapatmamışım diye kapıya dogru gidiyorum. o anda şu yabancı uyruklu komşularımın bizim bahçede yeşil, büyük bir kurbaagayla oymadıgını görüyorum ve haman kapıyı kapatıyım da şu kurbaga gelip eve girmesin diyorum. o anda şu siyahi ve yabancı dilde konuşan erkek gelip dışarıdan kapıyı tutuyor, arkadaşı da kurbagayı bana dogru fırlatıyor. kurbaga benim bacagıma yapışıyor ve içeriye dogru kaçıyor. ben de neden bunu yaptınız diye kızıyorum ve bunların evine giriyorum. orda bunların büyükleri, liderleri mi desem oturuyor, yanında karısı var. adam benim dilimi anlıyor ve bu hareketi neden yaptıklarını sormasını rica ediyorum. bu lider karısının yüzünü bi eşarpla kapatıyor ve onlara dönüp neden yaptıklarını soruyor. sonra bana cevap veriyor. onlar diyor ki, yine aynı mahalladeki eski evde otururken orda da benimle komşuylarmış. ve benim putlara taptıgımı görmüşler. sonra adam bana sen sasanist mişsin o yüzden sana kızgınlar diyor. ben allahın tekligine yemin ediyorum ve böyle bir şey olmadıgını söylüyorum. o anda adamın karısı yüzündeki eşarbı açıyor ve bana bakmak istiyor. aadam karısının yüzünü tekrar kapatıyor ve etegindeki hançer le karısını kafasını kesiyor. benim kızımda o anda tam onun elinin altında duruyor. sonra hançeri kızıma dogru çevirip onu da kesmek istegince ben kızımı kucagıma alıp ordan kaçıyorum. eve giriyorum ama kaçacak yer yok, adam peşimden bagırarak geliyor. senin yüzünden karımın başını kestim seni de kescem diyor. ben kızımı pencereden sinekliyi yırtıp aşagıya atıyorum ama kendim çıkmaya zamanım yok, olsun diyorum hiç deyilse kızım kurtuksun. adam elinde aynı hançerle geldi tam karşımda ve ben ALLAHım nolur uyandır beni bu rüyadan diye aglayaraak yalvarmayaa başladım. ve tam o sıradaa uyandım. çok Şükür rüyaymış, ama gerçekmiş gibi hissettim ve korktum. bu rüyanın yorumunu yaparsanız size bu dünyada ve ahirette minnettar olurum. kızımı öyle gördügüm için endişeleniyorum. lütfen bana cevap yazar mısınız.

  10. özge (02 Ocak 2015 saat: 13:06)

    bir deniz kenarındayız ve belde başkanımızın babası hasta her türlü desteği kendisine yapıyorum maddi ve manevi bir gün yine belde başkanımızla deniz kenarına doğru yürümeye başladık babası deniz kenarındaki bi bank da oturuyordu düşünceli bi hali vardı sonra biri görmüyorum ama kılıç gibi bir şeyle başını kesiyordu. Hatırlamak bile istemiyorum çok kötüydü yorumlarsanız çok memnun olurum şimdiden teşekkür ediyorum …

Görmüş olduğunuz rüyayı tüm ayrıntılarıyla bize yazın! Ayrıntıların bilinmesi, rüya tabirinin doğru şekilde yapılabilmesi için çok önemlidir.

Etiketler: , , , ,