RuyaTabirleri.com

Rüyada Karanlık Görmek

Rüyada karanlık görmek hem hayra hem de şerre işaret eder. Kötü nefisli kişiye, zalime ve art niyetleri olan kimselere delalet ettiği gibi bir yandan da başarıya, anlaşmaya, gönül almaya ve mutluluğa işaret eder.

Rüyasında kendini karanlık bir yerde titrerken gören kişi gözü kara olarak atıldığı, sonundan da aslında hayır beklemediği bir işte fayda bulacak demektir. Aynı zamanda da zorlukları aşmaya ve feraha kavuşmaya işarettir. Rüyada karanlık ama loş bir ışığın yansıdığı oda, hala bir ümit olduğuna hiçbir şeyin bitmediğine tabir edilir. Rüya sahibi zifiri bir karanlığın içinden gün ışığına çıkarsa şefaate kavuşur.

Rüyada Karanlık Yolda Yürümek

Rüyada karanlık bir yolda yürüdüğünü gören kişi tüm umutlarını kaybetmiş, karamsar ve üzgün kişidir. Yaşadığı kötü bir olayın etkisiyle hala kendine gelememiş, mutluluğa olan inancını da kaybetmiştir.

Rüyada Karanlık Sokakta Yürümek

Rüyasında karanlık bir sokakta yürüyen kişi hak yolundan ayrılacak diye tabir edilir.

Rüyada Karanlık Oda Görmek

Rüya sahibinin kâh maddi kâh manevi sıkıntılar nedeni ile işin içinden çıkamayıp kara kara düşünmesine işaret eder. Rüya sahibi için doluya koysa almaz, boşa koysa dolmaz durumu söz konusudur.

Rüyada Karanlık Orman Görmek

Rüya sahibinin yalnızlık ve çaresizlik içinde olduğuna işaret eder. Rüya sahibi düşünceleri konusunda anlaşılamadığı için kendini mutsuz ve bir başına kalmış hissediyor demektir.

Rüyada Karanlık Ev Görmek

Rüyasında karanlık ev gören kişinin başı derttedir. Bu kişi bazı belalı işlere ya da belalı kimselere bulaşmış, şimdi de bunun ceremesini çekiyor diye ifade edilir.

Rüyada Karanlık Hava Görmek

Bu kişinin tepesinde kara bulutlar geziyor ve kısmetsizlik bir türlü yakasından düşmüyor demektir. Bazı rüya tabirlerine göre karanlık hava o bölgede yaşayan herkesi ilgilendirecek olan belalı bir olaya işarettir.

Bu Rüya Tabirini Paylaş!

Google+'da
Rüyada Karanlık Görmek Hakkındaki Rüyalar;

  1. fırat (24 Ocak 2014 saat: 18:04)

    mrb .ben rüyamda bizim koydeki kendi evimiz olan haylı bır eski evde aniden bır odaya giriyorum. (rüyam böyle başlıyor)oda karanlık kayınvalıdemin yerde ıkı koltuk arasında yattığını uyuduğunu görüyorum.kayınvalıdem ben odaya gırınce uyanıyor ve bana ne aradığımı soruyor bende anne havlu arıyorum eşim istiyor diyorum ve ayağının ucundakı koltuğun uzerine bakıyorum yok.sonra baş kısımdaki koltuğun uzerindekı kalabalık bir elbise topluluğunun içinde havlunun olduğunu fark ediyorum ve daha sonra alıp odayı terk ederken kayınvalıdem bana bir isim söyluyor ve ben odayı terk etmek uzereyken hemen durup odanın ışığını yakmaya çalışıyorum.ışık bir türlü yanmıyor.anne dıyorum yaren kim diyorum.yani suralemızde yaren dıye kımse yok,kım bu kız dıye soruyorum.daha sonra kayınvalıdem dıyorkı oğlum tuttuğun oruçları düşmanlarına söyleme diyor.ben daha çok şaşırıyorum.bu arada ben hala odanın ışığını yakmaya çaılışıyorum ışık hala yanmıyor.dıger odalara gıdıyorum hıç bir odanın ışığı yanmıyor.evin içi zindanlık karanlığa bürünüyor.ben tekrar kayınvalıdemın olduğu odaya korkudan çığlık atarak giriyorum.ve çığlıkta resmen yataktan sçradım ve eşim benim çığlık attığım için eşimde uyandı.bu derece korktuğumu belirtmek isterim…şimdiden tşkler


  2. ceyda (29 Ocak 2014 saat: 03:11)

    merhaba. cok karisik bi ruya gordum hepsini tam hatirlayamiyorum. hatirlayabildigim kadariyla, yanimda bir yada iki arkadasimla darlı genisli yokus yukari yokus asagi sokaklardan geciyoruz saat cok gec hava baya karanlik yollar karanlik. sonra bos insaatlar varmis oraya giriyoruz cok sevdigim eski okul arkadasimi bide bikac arkadasimi goruyoruz insaatta. ama ruyada cok korkuyodum aslinda baya karisik bi ruya ama bu kadarini hatirlayabildim simdiden tesekkurler :)


  3. meryem (19 Şubat 2014 saat: 09:31)

    merhaba,

    rüyamda eski yaşamış oldugumuz eski bir semtin sokaklarında kocaman bir apartmanda yasadıgımızı ve gece vakti ailemi terk ettiğimi görüyorum annem apartmanın kapısına ınmış arkamdan gitme diyor benim sırtımda sırt cantası hayır gıdecegım görkemin yanına diyorum gorkemde nisanlım gercekte ablamda balkondon bakıyor..anneme sesleniyor gel benı yanlız bırakma adam gelıyor dıyor ablamda ruyamda delırmıs gıbı..meger ablamın pesınde bı adam varmıs annem asagı ınınce ablamın yanına cıkmaya calısıyormus annem kosa kosa ablamın yanına cıkıyor ben umursamıyorum karanlık eskı bır sokakta yanlız basıma kımseler yok sırtımda canta uzaklasıyorum..ama hem cok uzuluyorum aılem ıcın hemde cok korkuyorum kalktıgımda korkmus ve uzulmustum:(


  4. Zeynep (25 Şubat 2014 saat: 02:36)

    Ben iki üç belki de saat once bu ruyayi gordum.Uyandığımda çok korktum. Rüyamda değişik bir mekandayım . İki hemşire var ( bi tanesi erkek olabilir emin değilim ) Tansiyon ölçen garip bi alet var ellerinde. Ben de ölçüyüm diyorum . Bele bağlanan bi kemeri var. Belime takıyor ama baglamiyo önce. üzerimde iki kat örgü tisort varmış. Damarını algılamaz diyo karnımı belimi açıyorum hafiften bisey olmuyo. Sonra bi haber geliyo. Geçen seneki tarih öğretmenim bıçaklanarak öldürülmüş. Önce inanmıyorum ama sonra annem ‘ben gördüm bıçak izlerini ‘ dedi. Öldüğünü söyledi . Üzüldüm biraz. Sonra annannemin evi gibi bir yere geldim. Kapı çaldı. Yanlış hatırlamıyosam annem ve hemşireler ( hemşireler olmayadabilir emin değilim) açtılar. Gelen kimdi göremedim.Bi ses Hz.Muhammet Mustafa ( S.A.V) Efendimizin öldüğünü söylüyordu. Feryadı bastım. Ama annem veya baska birisi ‘ İki kadın zorla eve girdiler ve bıçakladılar ‘ dedi . Benim aklıma Sofilerde Anne dedikleri Zatgeldi. Acaba o mu öldü dedim ( geçen Ramazan Menzile gitmiştim) Çünkü Efendimiz Hz.Muhammed zaten ölmüştü. Tekrar ölmesi nasıl olabilirdi. Peygamberimizin öldüğünü duyunca iliklerime kadar canım yandı. Sonra kendi evimdeydim. Annem ve babam gidiyolardı bir yere ben ve kız kardeşim evdeydik. Akşam oluyodu . Etraf çok karanlıktı ama kardeşimi seçebileceğim kadar ışık vardı. O da pencereden akşama doğru gelen ışık. Kardeşim antrede çök kapan pozisyonunda ağlıyodu. Çok korkuyodu . Sonra benden çok kortu. Yanına yaklaştıkça git diyodu bana. Ben ağladım sürmem mi aktı ondan mı korktu diyodum ama o daha farklıydı çok korkuyodu. Titriyodu. Zile bastılar apartmanin girişinden . Otomatiğe bastım kimse gelmedi. Sonra ışığı açmak istedim . Işıklar yoktu. Bu kadar .


  5. kamil (01 Nisan 2014 saat: 04:21)

    rüyamda karanlık bir yerde annemi bekliyordum annem geldi, çok korkmuştu köpekler saldırdı köpekleri kovdum. sonra hızlıca eve yöneldik elimdeki lambayla ışık tuttum. dere gibi bir yer vardı annemi düşmemesi için uyardım . evimizin önüne geldik fareler basmıştı burayı da bir kaç fare yavrusunu kovaladım. sonra hiç kedi yok mu dedim sonra bir kedi gördüm fakat kedi hiç bir fareyi yakalamak için uğraşmadı en son köpek geldi kediyi köpeği fareyi aynı karede gördüm ve uyandım.


  6. ceyda (07 Mayıs 2014 saat: 22:16)

    merhaba. hatırladığım kadarıyla rüyamı anlatıcam lütfen bir cevap verin
    rüyamda olduğu gibi normal bir şekilde aynı normal yattığım vaziyette yatıyordum oda karanlıktı odaya simsiyah birinin girdiğini gördüm hiç yüzü filan yoktu normal insan olduğu belliydi ama vücudu kapkaranlık kıyafette yok ama arkasından ışık saçıyordu ondan sonra yataktan fırladım ne olduysa anlamadım :/ lütfen bir cevap verin


  7. melek (07 Ekim 2014 saat: 19:37)

    meraba ben bu ruyayı 20 dk once gordum ruyamda tanımadıgım karanlık bir evdeydim yatakta uzanmıstım sonra gozumu actım ısıklar yoktu ben bagırmaya calıstım ama sesım yoktu sonra yıne gozumu actım karanlık ama farklı bir odadaydım salon gıbı bı yerdı yurumeye calıstım ayaklarım tutmuyordu onumden kosan bir kucuk kız gectı nereye basımı cevırsem o kucuk kız kosarak onumden gecıyordu sonra emekleyerek odadan cıkmaya calıstım ama arkamdan bırı benı tuttu ben olayın basından berı ıcımden fatıha nas falan okuyorum ama bısey olmuyordu sonra yıne gozumu actım yatak odasındaydım gozumu acıp kapattım odada ısıklar acıldı ben cıglık attım ama sesım yıne yoktu sonra genc bır cocuk geldı bana sarıldı bende ona sıkıca sarıldım kendımı guvende hıssettım ama sonra gozumu acıp kapadım yıne yataktaydım ve ısıklar kapalıydı ve ustumde agırlık hıssettım karanlıktı ve aglayarak uyandım cok korkunctu


Görmüş olduğunuz rüyayı tüm ayrıntılarıyla bize yazın! Yapmış olduğunuz yorumlar tüm sitemiz kullanıcılarına açık olarak yayınlanacaktır.

Etiketler: , , , , ,