RuyaTabirleri.com

Rüyada Kedi Köpek Görmek

Rüyada kedi köpek görmek, farklı yorumlara neden olur. Rüyasında kedi görmek kişinin etrafının ona düşmanlık besleyen kişiler tarafından sarıldığını, evine hırsız gireceğini ve acı çekeceği olaylar yaşayacağını gösterir. Köpek görmek ise, dünya zevkine fazlası ile kapılmış ve günahlar içinde yaşayan, sefahat düşkünü, zulmeden bir kimseye işarettir. Bazı yorumcular rüyada köpek görmenin sadakat ile yorumlanması gerektiğini söylerken, bir başka yoruma göre rüyada köpek görmek hileli durumlarla karşılaşılacağını, rüya sahibinin tamahkar bir kimse olduğuna yorumlanır. Rüyada kedi görmek de farklı yorumlarda kişinin evlatlarına terbiye vereceğim derken, onlara zulüm ettiği yönündedir. Rüyada kedi görmek bazı İslami yorumculara göre zinadan doğacak olan bir çocuğa da işaret eder.

Rüyada Kedi Köpek Öldürmek

Rüyasında kedi öldüren kişi huzurunu kaçıran ve kendisine zulmeden bir kişiyi hayatından çıkarır. Bazen de hırsız yakalamaya veya kovalamaya da işarettir. Rüyasında köpek öldüren kimse ise, tüm düşmanlarını yener ve galip gelir.

Rüyada Kedi Köpek Isırması

Rüyasında kedi tarafından ısırılan kişi rahat ve huzurlu bir yıl geçirir. Isıran kedi vahşi ise, çok büyük eziyetler göreceği ve çevresindekiler tarafından hor görülüp, aşağılanacağı anlamına gelir. Kedi tarafından ısırılan kişi zina işler, evlatları tarafından veya eşinden eziyet görür ve feryatlar içinde geçen bir hayat sürer. Farklı bir yoruma göre rüyasında kedi tarafından ısırılan kişi amansız bir hastalığın pençesine düşer ve çok eziyetli bir hastalık süreci yaşar.

Rüyada Kedi Köpek Sevmek

Sadık dostların ve arkadaşların olduğunu, kişinin göreceği bir zararı sevdiklerinin engelleyeceğine ve güven içinde olmaya delalettir. Rüyasında köpek seven kişinin düşmanları kendisine zarar veremez. Rüyasında kedi seven kimse iç huzurunu koruyan, barışçıl ve sevdiklerini sahiplenen bir kimsedir. Psikolojik açıdan, kişinin sevilmeye ve sahiplenilmeye duyduğu ihtiyacı da simgelediği gibi, İslami açıdan da kişinin ibadet ederek iç huzuru elde edeceğini de delalet eder.

Bu Rüya Tabirini Paylaş!

Google+'da
Kedi ile ilgili çok ayrıntılı olarak anlatılmış tabiri Rüyada Kedi Görmek sayfamızdan okuyabilirsiniz.
Rüyada Kedi Köpek Görmek Hakkındaki Rüyalar;

  1. doğa (27 Eylül 2014 saat: 12:47)

    merhaba benim rüyam biraz saçma umarım ne anlama geldiğini bulabilirsiniz.Ben rüyamda babamın birine borçlu olduğunu görüyorum sonra borçlu olduğu kişinin babamın borcunu kapatmak için kedi ve köpeğimizi aldığını görüyorum kedi ve köpeğimi satıp para kazanmayı planlıyodu borçlu olduğu kişi sonra o kişinin bir otobüse bindiğini ve otobüsü sürdüğünü görüyorum otobüse bnde biniyorum kedi ve köpeğimizi vermesi için yalvarıyorum tam vericekken biri verme diyor ve vermekten vazgeçiyor sonrra ben yine ona yalvarıyorum yine vericekken biri verme diyor ve vazgeçiyor.Sonra gözümde yaşlarla uyandım gözlerim doluyordu nerdeyse ağlıycaktım sizce bunun anlamı ne olabilir?


  2. Özlem solak (16 Mart 2015 saat: 10:45)

    Merhaba,
    Rüyamda kardesimle gezmeğe gitmek için çıktık.ilk otobüse biniorz fakat kartımız bış oldugu için indik.sora başka bi otobüs geldi şöförüne gideceğimiz yere gidio gitmediğini sorduk gidiyo deyincede bindik. Otobusun içi hayvanlar ve sahipleriyle doluydu benim hatırladıgım Sadece yavru bi kedi yemek yiyodu sora bi bayanla tartıstık nie o otobuse bindiğimizi eleştiriyodu ben bi suçumuzun olmadıgını binmeden önce sordugumuzu anlattım sora genç bi çocukta biZi savundu otobüs bi saat olmustu nerdeyse bizim oralardaydı bide mola verdi şöför çay içiodu bende sinirlendim otobüsten indik orda uyandık


  3. hilal (21 Mart 2015 saat: 10:32)

    merhaba,ben rüyamda sevcan diye bir tanıdıgımızın evindeyim.onunla yaşayacakmışım.sevcanı normal hayatta pek sevmem çok aramda yoktur.neyse ben uyanıyorum bir bakıyorum bir köpek dibimde kendini sevdiriyor bana zorla.sonra bir bakıyorum yerde kıl yumagı o yumak kedi oluveriyor ben korkuyorum tabi ama kedide zorla kucagıma oturuyor kendini sevdiriyor.normal hayatta kediyi köpeği çok severim ama asla dokunamam.alerjim vardır yani.bu neydi acaba?


  4. ömer (08 Nisan 2015 saat: 17:14)

    Ben ruyamda ananemgilin evin garajında ve bahçesinde (müstakil bir evdi) bir suru kedi ve köpeğin olduğunu gördüm. Ben kedi ve köpekleri kovaliyorum kovmaya çalışıyorum gidiyorlar fakat tekrar geliyorlardı. En sonunda kedinin birisini oksamaya çalışıyorum. Ve seviyorum kediyi. Ondan sonra siyah bir kedi geliyor onuda seviyorum . 1 2 kedi daha geliyor önce biraz tirsiyorlar sonra sevdiriyolar kendini. Daha sonra çarşıya araba ile giderken tam kavşaktan döner ken etrafima bakıyorum abim ve birkaç arkadaşını görüyorum. Yanindada sevgilisi vardı. abimde beni görüyor ve sevinçli sevinçli gülümsüyor bende seviniyorum el sallayıp gidiyorum. Birkaç şey daha gördümde hatırlamıyorum umarım yorumlarsiniz saygılarla …


  5. Aydın (26 Haziran 2015 saat: 09:50)

    Merhaba
    İlk önce rüyamda köpek,gördüm mahallede idim giderken arkamdan geliyordu korktum direğe hemen çıktım ısırmasın diye ardına kedi gördüm oda peşine takılmıştı beni kovalıyor olması iki tane idi biri sanki uysal dı biri ama peşimde onu ayağımla yere attım sonra üzerine ayağımla bastım yüksek bir yerden atlayarak sonra kaçtı. sonra evde olduğumu gördüm evde çoçuğum ve eşime kapatın dedim pencereleri eve kedi giriyor sevmiyorum diye konuşuyorum.
    Size yazmak istedim, yorumlar iseniz sevinirim


  6. Zeycan (09 Temmuz 2015 saat: 14:03)

    Merhaba, ruyamda odamda yatiyordum uyandigimda etrafimda buyuklu kucuklu birsuru kedi vardi annemin arkadasina eve kedi doldurdugu icin kiziyodum ayni zamanda kedileri yatagimdan uzak tutmaya calisiyodum -yataga girmeye calisiyolardi- o sirada yatagimin ortasindaki kopegi fark ettim meger ruyamda o kopek benim kopegimmis ve ben ona sariliyodum fazlaca garip ve sacma bi ruya normalde kedileri severim ama ruyamda gercekten cok rahatsiz olmustum bunun anlami ne olabilir simdiden cok tesekkurler


  7. Evindar (11 Ağustos 2015 saat: 10:55)

    Rüyamda evden ablamla birlikte hızlı bir şekilde çıktık
    Bir yere gittik ama o sırada üzerinde siyah kılıfı olan köpek kapıda duruyordu. Geldiğimizde ablama içeri önceden girmesini söyledim ve girdi. Benim normalde de köpek sevgim vardır ve içeri girmesine izin verdim. Nasıl olduğunu anlayamadan köpeğin üzerinde kedi gördüm kedi patisiyle köpeğin patisinin üzerindeydi. Köpeğin rengi kahverengi ağırlıklı ama üzerinde siyah da vardı kedi ise beyazdı. Şimdiden yardımınız için teşekkürler. Birde bunu sabah gördüm belki bir etkisi olur dedim. İyi günler


  8. Yağmur (07 Eylül 2015 saat: 17:14)

    Ya ben aslında kedi ve köorklere bayılırım ve bu aralar eve kedi alınmasını istiyoruma ama annemden dolayı alamıyoduk rüyamda ise ebn sokaktan bi kedi eve alıyodum seviyodum falan ama sonra babam da eve bi köpek getiriyodu köpek gelince kediyi sokağa attık sonra uyandım yani her yerde farklı şekilde yazıyo sizce bi anlamı var mı


  9. irem (01 Ekim 2015 saat: 08:09)

    Merhaba ben rüyamda geniş çukur gibi bi yerden elimi uzatıp tanımadığım bi kızı çıkarmaya çalışıyodum sonda yanında köpek olduğunu gördüm kızın üstüne doğru gidiyodu sağa döndüğümde yatan bi köpek gördüm hemen yanımda da bi kedi kediyi tutup çukura köpekle kızın yanına attım diğer köpeğin yanına gittim ayağı kanıyodu dokununca önce havladı biraz sevdim sustu.
    çok etkileyen bi rüyaydi yorumlarsaniz cok memnun kalırım


  10. Şebnem (02 Kasım 2015 saat: 08:58)

    Berhaba ben rüyamda kediyle köpeyi sevdim ama huzurluymuş ben ruyadan ilk defa rüya talibine baktım ama biraz korktum mesela irem rüyasında çukur görmuş ve tanıdığı bir kızı çıkarmış herkes ruyasından korkar TEŞEKÜRLER beni dinlediğiniz için.


  11. Timur (10 Aralık 2015 saat: 02:37)

    1.ruya: ben gece yolda yürürken birden sıkıştım ve duvarin dibine 3 kere besmele çektikten sonra küçük abdestimi yaptim o sirada kose basinda oynayan bir kedi ve bir kopek birbiriyle oynuyordu. Birden kedi üzerime yürümeye basladi ben oradan uzaklasmaya calisirken birden uzerime atladi sol elimden ısırdı kopekte sag elime saldırdı yardim istedim ve hemen etrafta insanlar olustu ve beni kurtardilar baglayip hayvanlari aldilar.
    2.ruya : arkadaslarla yolda yururken birden yolumuza yine 3 tane kopek cikti ama onlarla oyun oynadik sonra oradan uzaklasirken bir grup çingene gördüm ve onlarla birlikte oynamaya basladim ve onlarla beraber gezmeye baslamis bir arkadas cikti iclerinden, beraber bir arabaya bindik ve ilerledik yol kenarinda 2 kadin cesedi az ileride 2 erkek cesedi biraz ileride 5-6 tane bankamatik kuyrugunda toplu cesetler oradan uzaklasalim dedik ve uzaklastik beni arabamin yanina kadar getirdiler ve ayrildik ki telefonlarimiz karismis yer belirledik oraya giderken yolumu sokak cocuklari kesti harac istedi vermedim vermeyincede arabami ellerindeki demirle parcaladilar ve uyandim :)


  12. nazan (14 Aralık 2015 saat: 01:39)

    Rüyamda oğlumla dışarı çıkıyorduk ve ben oğlumu parkta unutuyordum onu almaya gittiğimde kedi ustume üstüme geliyordu bağırıp savurdugumda ise birden köpek sesi çıkarıyordu ve korkuyla uyandım lütfen cevap verin çünkü baktığımda hiç iyi şeyler okumadım:( :(


  13. Kardelen (24 Ocak 2016 saat: 08:27)

    Rüyamda iki tane aynı kuzenim vardı biri bizi dondurdu ama ben donmuyorum sahte olan kuzenim tüm binayı patlatmaya çalışıyo binada yangın çıkartarak fakat ben mani oluyorum ama micro dalga fırında kedi ve köpek yaniyo bunun anlamını söyler misiniz?


  14. çağrı (16 Şubat 2016 saat: 21:05)

    ben rüyamda evimde kedi ve köpek gördüm ve aynı gün okulda sınıftayken sınıfa tanımadığım birisi geldi ve ardından bana hakaret etti aramızda bir tartışma oldu rüyalara inanıyorum artık her rüya gördüğümde uyandığımda hemen anlamına bakıcağım çünkü gerçekten rüyaların anlamları var


  15. Zeynep (09 Nisan 2016 saat: 07:00)

    Rüyamda kaynanam bize oturmaya gelmiş
    Balkondayız tam o sırada balkonda cam kenarına koyduğum meyve kabını kaldırıyor
    Altından pislik çıkıyor çok utanıyorum. Siliyor. Ben o sırada ay oda ne diyorum. Sence diyor
    Bende temizlikci kadın her hafta geliyor ama diye bir açıklama yapıyorum. Bizim balkona mutfaktan çıkılıyor
    Bir bakıyorum o sırada 2 tane büyük kedi bir tane yavru kedi ve güzel bir köpeğin mutfağa girdiğini görüyorum. Çok korkuyorum telaşlanıyorum huylanıyorum mutfağın kapısını kapatıyorum ki kediler ve köpek evin diğer odalarına girmesin diye
    O sırada net hatırlayamıyorum ama eşimde farkediyor benim sesimi duyup mutfağa geliyor sanki
    Allah hayırlara getirsin
    Yorumlarsanız sevinirim


  16. Adsız (09 Haziran 2016 saat: 14:30)

    Merhaba benim ruyamda aslinda kedi kopek soyle ben alaca karanliktaki edward ile durak durak bana sarilmis vaziyette ucuyoruz sonra benim kopegim var onu tasma ile gezdirirken dag gibi bi yer var kopek oraya tirmaniyi bendd tirmaniyorum ama cikamiyorum. Ama yukarda ne var ne yok gordum yukari baktigimizda bi hamile kedi baygin sekilde yatiyo ve kopegim hic havlamiyo bile saldirmiyo yani yukari baktigimda bi futbol hali sahasi gordum ve o sirada ben cikamayip asagi dusuyorum o sirada ben bi sarki soypuyordum ama onu hatirlayamiyorum.


  17. serpil (09 Haziran 2016 saat: 15:23)

    benim rüyamda evimin banyosunda 2anne kedi ve 2 anne köpek ve onun yavruları vardı hepsi annelerini emiyordu ve bembeyazlardı eşim ve annesi hayvanları atmak istiyordu ama ben istemedim sahiplenecek birilerini bulalım dedim evde çocuğumu tüyleri rahatsız eder diye istemiyorlardı havada gayet güneşliydi


  18. Salih (28 Haziran 2016 saat: 09:35)

    Ben rüyamda köpek kediyi parçalar halinde yiyordu ve ben kediyi kurtarıyorum ama köpek benden kaçıyor başka bir adama saldırıyor orada bir beyaz bir inek beliriyor köpek bukez ineğe saldırıyor ineğin sırtına çıkıyor ve nasıl odu anlayamadım bukez kırmızı bir inek kocaman köpeği yoketti bir adamı boynuzları ile öldürdü bir baktım bana dogru koşmaya başladı ben bir eve sığındım kapıyı kırdı ben uyandım yorum lafınızı bekliyorum tşk eder hayırlı günler dilerim


  19. barış (17 Eylül 2016 saat: 09:19)

    selamun aleykum hocam ben ruyamda bi köpek tarafından kovalanıyordum sonrasında bir kedi buna engel olmaya çalıştı kedi kopekle kavga etmeye başladı fakat ilginç bi şekilde kedi köpegi parçalıyordu ve bunu hile ile yapıyordu onu kandırıyo kopek sakinleştigi anda saldırıp parçalıyodu ben bi agacın tepesine cıkıp olan biteni dehşetle izliyordum rüya bir ilimdir mutlak bi manası vardır eger cvp verirseniz senirim


  20. Almedağ (25 Eylül 2016 saat: 09:57)

    Ben rüyamda kedi sevmek içim bir yere çıkıyorum ve bir keci gelip beni kovaliyo sonra bir adam gelip aliyo sonra yine benim yanıma geliyo yine o adam geliyo keciyi alıp goturuyo ve bu sefer keci daha gelmiyo sonra bu sefer kopekler beni kovali yo o adam kopekleri goturuyo ve ben bağrarak uyaniyorum


  21. Seher (20 Ekim 2016 saat: 19:19)

    Ben ruyamda bos bir yil vardi ve arabada ablam annem babam ve kendim vardim sonra pencere acikti bende arkama baktim ben kendi evimde besledigim kedi arabanin arkasindan kosuyo ve yanindda hic gotmedigim bir kopek var ama kopek guluyo gibi yani kediyle iyi anlasiyolar kopek yaklasiyo arabaya ve ben onu kolundan tutup iceri aliyorum seviyorum kedimi alamiyorum sonra yolda bebek arabasini biri suruyo kopekte onlara bakiyodu ve sonra uyandim


Görmüş olduğunuz rüyayı tüm ayrıntılarıyla bize yazın! Yapmış olduğunuz yorumlar tüm sitemiz kullanıcılarına açık olarak yayınlanacaktır.

Etiketler: , , ,