RuyaTabirleri.com

Rüyada Kuma Görmek

Rüyada kuma görmek, hayırlı şekillerde tabir edilmez. Sıkıntı, dert, zorluk, meşakkat, hastalık ve borç anlamına gelir. Rüya sahibinin kısmetinin, şansının ve kısmet kapılarının kapanacağına, kazancının ilk önce azalacağına sonra da tamamen kesileceğine delalet eder. Büyük uğursuzluktur, kötü haberler almaya, çirkin sözler işitmeye, haksızlığa uğramaya ve zulüm görmeye tabir edilir. Rüyada kuma görmek, rüya sahibinin üzerine iftira atılacağına ve kendini aklamak için çok uğraş vereceğine delalet eder.

Rüyada Kuma Geldiğini Görmek

Bir kadının rüyasında üzerine kuma getirildiğini görmesi o kişinin büyük bir sıkıntı içine düşeceğine ve çok zor günler geçireceği anlamına gelir. Kişi, zorluğa düşecek, eli sıkışacak, rızkı eksilecek, keyfi ve neşesi kaçacak demektir.

Rüyasında Metres Almak

Bir erkeğin rüyasında metres aldığını görmesi tüm hayatının alt üst olacağına, işlerinin tersine dönüp, maddi zarara uğrayacağına ve bir süre borçlardan belini doğrultamayacağına işaret eder.

Rüyada Metres Görmek

Rüyada metres görmek, rüya sahibinin yakasını musibetlerden kurtaramayacağına ve başının bir süre belada olacağına tabir edilir. Kişi belalı işlere girecek ve belalı kimselere bulaşacak bu nedenle de başı çok ağrıyacaktır.

Rüyada Metres Olmak

Rüyasında birine metres olduğunu gören kişinin hayatında karışıklık ve karmaşa yaşanacak, sıkıntılar ve zorluklar baş gösterecek, rüya sahibi gözyaşı döküp çok üzüleceği günler geçirecek demektir.

Rüyada Kuma Olarak Evlenmek

Rüyada bir kadının kuma olarak evlendiğini görmesi, ekmeğini, bir evin temizliğini ve yemeğini yaparak kazanacağına delalet eder. Rüya sahibi, zengin bir evin hanımına yardımcı olarak işe başlayacak ve o evin tüm hizmetini görecek, evle, bahçeyle ve çocuklarla ilgilenecektir diye yorumlanır. Bu rüya, kişinin bir evin hanımına hizmetli olarak gideceğine fakat onunla çok güzel bir bağ kuracağına yorulur.

Bu Rüya Tabirini Paylaş!

Google+'da
Rüyada Kuma Görmek Hakkındaki Rüyalar;

  1. zuhre (05 Ağustos 2014 saat: 06:44)

    Gunaydinlar, cok erken yaziyorum ama.ruyam.cok kotuydu, kocam birinle arada iliskiye giriyormus ve kiz hamile kalmis, bende.ayrilmiyorm o kadini surekli goruyorm ve sonunda bebek.oluyo. Tam meklemeye basladi zamanlarda ben dayanamiyormusum ve bebegi suda bogdum ve oldu esim.cok agladi. VE o bebek olmadi surece bana ilgili olur diye yaptim bu arada benimde 2 evladim var , ama obur kadin hamile kaldigi icin o zamanlar onunla.daha cok ilgilenmekte, gercek hayatta hic bir sorunumuz yok iki evladim var, tabbirleri okudum ama sizin deneyiminize ihtiyacim var


  2. Nuran (02 Aralık 2014 saat: 23:27)

    Iyi geceler, Rüyada esimin eski esini görüyorum be esim ekimizin arasin da yürüyor . Sonra kendisi kaldigi evi degistirmek istiyor sonra büyük bir bidon du dolu ben tasiyorum we o bane yardim ediyor be yere birakiyor Sonra ben aglamaya basliyorum bana yorumlarsaniz sevinirim.saygilarimla


  3. muhammet (19 Aralık 2014 saat: 05:12)

    Ben ruya da abimin eşinin ustune kuma gelmişti bir kız ama o kızı cok kotu eziyet ediyorlardı bende surekli o kızı koruyordum eziyet edenlerden ama o kız cok iyi biriydi hiç sesi cikmiyordu abimin eşinin ustune kuma gelmişti surekli o kızla ilgilendim surekli eziyetlerden koruyordum ve ruya tabirinde baktım gelen kişinin ustune kuma zorluk iftira falan filan ama ruyada bir kuma gelmesi görmek diyor bir kadının ustune kuma gelirse diye başlıyor ben erkek olduguma gore o sıkıntılar eşinin ve abimin mi başina gelecek yoksa benimmi


  4. tugba (19 Aralık 2014 saat: 14:34)

    rüyamda tanımadıgım bi ev tanımadıgım bi yer kocam üstüme kuma getirmiş bende kabul etmişim.ama kendime hayret ediyorum bn bunu nasıl kabul ettim diye kuma olaan kadın sa kısa saclı biri ben ona iyi davranıyorum ev işlerini ben yapıyorum kocam hep benim yatagımda yatıyor diyorum ki bu nasıl kuma eşim hep benle yatıyo ama bişey demiyor.ben en son essime kızıyorum bunu bana nasıl yaparsın deyip kacmaya calışıyorum ama esim pesimi bırakmıyo sürekli yakalayıp geri getiriyo en son birinin yardımıyla kacmayı basarıyorum.köy yolu gibi uzun ama düz bi yola giriyorum


  5. sait47 (15 Şubat 2015 saat: 22:31)

    Karım üzerime erkek kuma getiriyor. Başta bunu saklıyor nişana ve dügüne yardım ediyorum ancak dügünde bana anlatıyorlar bağırıp cagırıyorum.olmaz diyorum. Kuma olan erkek ise benden uzakta durup tam bir damat havasinda esim ise bana acınası gozle bakıp sakin sakin misafirler arasinda dolasiyor. 3 cocugumuz var ancak ruyada goremiyorum


  6. berzan (08 Mayıs 2015 saat: 11:50)

    rüyamda eski sevgilim ıle tekrar gorusmeye baslıyorum ve evli oluyor.esınden gızlemek ıcın elımızden gelenı yapıyoruz fakat oyle guzel bır esı varkı hem kıskanıyorum hem vıcdanen rahatsız oluyorum.koy gıbı bır yerdeyız.eskı bır evdeym balkonu kıraathane ve orda alkol alıyor eskı sevgılım.sureklı uzgun sankı ıkı arada bır derede kalmıs gıbı.en sonunda huzurunu bozmamak ıcın ondan vazgecıyorum


  7. seher (24 Mayıs 2015 saat: 13:23)

    Ben zaten esimin ikinci imam nikahli esiyim. Ve ruyamda esim resmi nikahli karisini yillarca esimle beraber yasadigimiz o eve getirmisti ve kadin kapinin girisine bikac tane kirmizi yapay gul duvara yapistirmisti sokup attim ve sonra gelip bana hosgeldin dedi uyandim sonrasinda


  8. gulcan (06 Haziran 2015 saat: 10:29)

    Merhaba
    Rüyamda bir arkadaşım benim kumammis eşim eve geldiğinde onunla kısa surede ilişki yaşayıp geliyor içeri bende o kadar sinirleniyorum ki bağırıyorum kizin üstüne gidiyorum eşime hem ofkeliyim hem co üzgünüm kiskaniyorum düşündükçe sinirleniyorum nasıl birlikte oldu bu iğrenç kızla diye rüyamda nolur yorumlar misiniz teşekkür ler


  9. Aysel (03 Ekim 2015 saat: 12:51)

    Esim uzerime kuma getirmisti evi tasimistik baska ile cok deger veriyordu esim kadina sonra deniz kayaliklar gordum adamin bi r i yuksekten dusuyordu suya ve geri cikiyordu sudan oldu sanmistim misafirler vardi esimin ailesi kumayi anlayisla karsiliyorlardi esim bi tomar dolar benden alip kadina veriyordu sen sakla paralari diyordu ilginc bi ruyaydi kizlarim istemiyorlardi


  10. Ümran (18 Ekim 2015 saat: 09:36)

    rüyamda üstüme kuma getirildiğini gördüm. Ama ikincisi ile sürekli kavga ederken üçüncü kadın da gelmişti . kuma. Üçüncü çok şımarık bir kadındı. bizden herseyi sakliyordu, ama sadece kumalari gördüm. Eşim i hiç bir yerde görmedim


  11. ruya (21 Ekim 2015 saat: 10:29)

    Ruyamda eşim telefonla konuşuyor konuştu görüncem Esim onlara gidiyor yaninda üstüme kuma getirmiş hamile onun cani sıkılmış onlara görüyor eşim memnun halinden oda onunla gitmek istiyor ben çok üzülüyorum Ağlıyorum hayir gitmiceksin diyorum önce beni goturceksi ohayir diyo sanki beni istemiyor


Görmüş olduğunuz rüyayı tüm ayrıntılarıyla bize yazın! Yapmış olduğunuz yorumlar tüm sitemiz kullanıcılarına açık olarak yayınlanacaktır.

Etiketler: , , , ,