RuyaTabirleri.com

Rüyada Mantı Görmek

Rüyada mantı görmek, geçimsizlik, uyumsuzluk ve tartışma yaşamaya delalet eder. Rüyasında mantı gören kişi, kolay beğenmeyen, zor ve zahmetli kişi olarak tabir edilir. Rüya sahibi için kahrı çekilmez kişi olduğu yorumu yapılır. Kimseye benzemeyen, kendine özgü inanış ve yaşayış tarzı sayesinde herkesin kendisine ayak uyduramadığı kişidir. Rüyasında mantı gören kişi gittiği hiçbir yerde kimseye uyum sağlamaz ve kimseyle anlaşamaz. Bu rüya, insanlarla yaşayacağı sorunların ve kavgaların artacağına ve rüya sahibinin çok daha büyük bir sinir harbi yaşayacağına tabir edilir.

Rüyada Mantı Yemek

Rüyada mantı yemek, gerçek manasına benzer şekilde tabir edilir. Rüya sahibinin midesine ve damak tadına çok düşkün olduğuna, yemek yemeye bayıldığına, yeni bir lezzet tatmak için kilometrelerce uzunluktaki bir yolu gidebileceğine işaret eder.

Rüyada Mantı Yapmak

Rüya sahibinin yarınlarıyla ilgili hedeflerine ve hayallerine delalet eder. Rüyasında mantı yaptığını gören kişinin gelecekle ilgili çok büyük idealleri olduğu ve her gününü bu hayallerini gerçekleştirmenin heyecanı ile yaşadığı anlamına gelir.

Rüyada Mantı Pişirmek

Rüyada mantı pişirmek, rüya sahibinin işlerinden başarıyı yakalamak için her geçen gün bir adım daha fazladan attığına ve başarıya çok yaklaştığına işaret eder. İş hayatında büyük ve güzel gelişmeler olacağı anlamına gelir.

Rüyada Mantı Hamuru Görmek

Rüya sahibinin ekmek parası kazanmak için çektiği zahmetin ve çilenin bitmesine, işinde daha iyi bir yere getirilip, omuzlarındaki ağır yükün azalarak, daha rahat çalışacak olmasına delalet eder.

Rüyada Mantı Yapıldığını Görmek

Rüya sahibinin, patronunun karşısına onu memnun edecek yeni bir projeyle çıkacağına, bu iş sayesinde de patronunun gözüne girmesine ve kendisinin takdirini almasına tabir edilir. Bu projenin başarılı olması durumunda rüya sahibi iyi bir terfi alacaktır.

Bu Rüya Tabirini Paylaş!

Google+'da
Rüyada Mantı Görmek Hakkındaki Rüyalar;

  1. bircan (09 Ocak 2015 saat: 12:15)

    ruyamda ev yemekleri pisiren kucuk bir lokanta goruyorum kizzímla beraber manti goruyorum ustu salcali maydonozlu guzel gorukuyor manti almak istiyorum siraya girdim ama iskembe corbasi geliyor salcali bu manti degil diyorum ama bana kotu bakan 2 adaman cekinip biraz yiyorum ama iskembeler buyuk dogranmis ve biraz rengi kirli


  2. cabbar (18 Nisan 2015 saat: 16:23)

    rüyamda bir arkadaşım bize geliyor bizden mantı ve mercimek çorbası yapılması istiyor ama ben yapmadan onunla ve kardeşimle biryere gidiyoruz. orda arkadaşımın dayısı gibi olduğunu söyleyen bi adam bana elinde bayağı para var ama ben 400 tl gibi görüyorum bana vermeye çalışıyor ben almıyorum ben zaten öğretmenim benim ihtiyacım yok diyorum sonra bize 3 tane simit veriyor. simiti de üçümüz yiyerek gidiyoruz arabayla.


  3. aslı (12 Mayıs 2015 saat: 18:16)

    Akşam 4.30 gibi uykum geldi uymuşum bi anda rüyamda sevgilimin evindeydim ona ilk başta çok güzel bir mantı yapıyorum herşey normalken onun ailesi benim ailem geliyor eve kaynanam bana hep surat yapıyor mantı yapcak yardım edeyim diyorum ters davranıyo derken harcı yogurayım diyorum kıymanın içinde papates


  4. aslı (12 Mayıs 2015 saat: 18:24)

    4.30 gibi uykum geldi uyumuşum bir anda rüyamda sevgilimin evindeydim ce mantı yaptım sonra bir anda onun ailesi benim ailem geldi ve herşey normalken kaynanam bana çok ters davranıyo mantı yapcak yardım etmek istiyorum harcı yoguruyodum kıymanın içinde patates vardı çok uzun sure bu harcı yogurmayla uğraşıyorum olmuyo sonunda başlıycaz tam kaynanam bana kızıyo ben bu kadar mantıyı nasıl yapcam diye sevgilimin yanına gidiyorum ben mi yapcam diyorum yapın işde diyo umrunda olmuyorum derken babam çagrıyo bak kızım harç olmamış diyo görümcem geliyo pirinç atıyo ben pirinç atıldığını bilmiyorum derken suda katıyo yoguruyorum fakat Bi turlu koyulmuyo sulu sulu kalıyo hep sonra bi odadan babam çagrıyo kaynanama olmuyo işde napim diyorum sonra babamın yanına gidiyorum oda bi tuhaf davranıyo derken korkarak uyanıyorum


  5. Dudu (13 Temmuz 2015 saat: 11:11)

    Sahurda yiz misafir var tabaklara ispanak k yemegi koyuyorum mantı var ondanda hatta bi parça dustu tabağa koyarken o düşeni ağzıma attım o ara uyandim bu arada da ben orucluyum gerçekte oruçlu oldugum icinmi böyle bi rüya gördüm


  6. Esra (18 Ağustos 2015 saat: 14:44)

    Mantıyı yemiş oluyorum, ama doymuyorum. Yanlış hatırlamıyorsam da ya tencerenin dibinde 5 veya 6 tane mantı kalmıştı ya da bi tabağın için de. Doymadım ben diyip, Yeni mantı haşlıycam diyerek o tencere ya da tabağın için de mantı bırakıyorum yenilerini koymaya niyetleniyorum. Sadece bu kadar hatırlıyorum…


  7. fulya (03 Ekim 2015 saat: 09:01)

    Normal hayatta eski sevgilimin yeni nisanlisi ve babasi ile ayni yerde çalışıyorum. Rüyamda onunla buluştuğumu gördüm, tanınmadık bir evde, sonra telefonu çaldı ve arkasından bir silah sesi, koş fulya babam vuruldu dedi, biz ikimiz giderken arabaya 3 kız daha bindi, biri de nişanlısı, sonra sadece 3ümüz kaldık, gittiğimizde babasını mantı haline getirmişlerdi çok pis bir koku vardı, sonra onu sevdim öptüm ve nişanlısıyla bıraktım.


  8. ilknur yarımkale (22 Kasım 2015 saat: 10:46)

    Bizde gun varmis annemde, yani zorla arkadaşım bize gidelim diyor gidiyoruz ama yanimdakileri hatirlamiyorum oturma odanini arkadasim bosaltmis oturma gurubu falan yok bir cocuk besigi var burda kim yatıyor diyorum arkadasimin yegeni mert icin diyor arkadasim bekar annesiyle yasiyor yegenide annedi nobetciyken anneannede kalır birde nakişlı bir ortusu olan tek kişilik yatak birsuru kulah seklinde manti yapmissiniz annenle hepsini topluyon pisirelimde yiyelim diyorsun yeni bizden geldik diyorum ama yok gunude annelimizle yapariz bir senin annene gideriz bir benim anneme yemek yapar yeriz baska yere gitmeyelim diyorsun


Görmüş olduğunuz rüyayı tüm ayrıntılarıyla bize yazın! Yapmış olduğunuz yorumlar tüm sitemiz kullanıcılarına açık olarak yayınlanacaktır.

Etiketler: , , , ,