RuyaTabirleri.com

Rüyada Motor Görmek

Rüyada motor görmek rüya sahibinin çalışkanlığına ve kararlılığına delalet eder. Genel anlam itibariyle iş ve ticaret hayatını işaret eder. Rüyasında motor gören kişinin büyük hedefleri ve idealleri bulunduğu, bunlara ulaşabilmek için elinden gelen her şeyi, adabı ve ahlakı ile büyük bir tutarlılık içerisinde yapacak kapasiteye sahip olduğu yorumu yapılır.

Bu kişi çok çalışmaktan ziyade sistemli çalışma prensibi ile hem daha az zorlukla karşılaşarak hem de daha akılcıl hareket ederek, kazanç ve başarı elde etmektedir. Rüyasında motor gören kişinin yaptığı işler her zaman dişe dokunur, güzel ve iyi işlerdir diye ifade edilir.

Rüyada Motor Kullanmak

Rüya sahibinin başarılarının geri plana düşeceği hiçbir aksiliğin yaşanmayacağına ve ayağının taşa takılıp, tökezlemeyeceğine her zaman afiyette ve keyifte olacağına işaret eder.

Rüyada Motor Almak

Rüyasında motor aldığını gören kişi, nevi şahsına münhasır bir kişi ile tanışacak ve onunla sıkı bir arkadaşlık kurup, bu kişinin kendine özgü hareketleri ve konuşmaları ile ondan çok keyif alacak demektir. Rüya sahibi bu hoş arkadaş sayesinde her daim moral bulacaktır.

Rüyada Motor Kazası Görmek

Kargaşa ile gelecek olan yeniliğe delalet eder. Rüya sahibi, bazı karmaşalara sebep olacak olaylar yaşayacak, tüm programını ve planlarını zorunlu olarak değiştirecek ama uzun vadede bunun kendisine hayır getireceğini ve kendisi için isabetli olacağını görecektir.

Rüyada Bisiklet Görmek

Yanlış anlaşılmalara ve ardından gelecek olan sorunlara işaret eder. Rüya sahibi iyi niyetle yaptığı bir iş nedeni ile anlaşılamayarak, çevresindeki kişilerin tepkisini alacak demektir. Yaptığı işin güzelliği ortaya çıktığı zaman da bu kişiler tarafından yüceltilecek ve baş üstünde taşınacak duruma gelecektir. Rüya sahibi birkaç sıkıntılı günden sonra çok mutlu olacaktır.

Bu Rüya Tabirini Paylaş!

Google+'da
Rüyada Motor Görmek Hakkındaki Rüyalar;

1. esra (07 Haziran 2015 saat: 08:20)

Rüyamda annemle beraber bir yere gitmek istiyoruz ve motor ama cocuklarin oynadigi gibi bir motor kucuk yani ustune biniyoruz vites atamiyorum birisine soruyorum gosteriyor calisiyor gidiyoruz yolda geri ne oldu ise o gosteren adamin evine gidiyoruz annemle oturuyoruz sonrada bizi gidecegimiz yere goturecekmis boyle idi

2. neslihan salman (11 Haziran 2015 saat: 14:46)

2nci katta bir eve tasinmisiz balkonuna cikip etrafa bakiyorum altta bi komsu bi tele yorgan asiyo ve bi motorla yukari kaldiriyo ben izlerken motorun misinasi boynuma yaslanip kesecekken cok zor bi sekilde kurtuluyorum esime anlatiyorum oda komsuya gidip sokmelerini soyluyor

3. Yaşar (28 Haziran 2015 saat: 05:14)

Rüyada motorsikletim vardı ne zaman aldimi hatırlamıyorum ama büyük ve güzel bi motor neyse on koruma plastik çıkmış tam surecem sonrasını hatırlamıyorum sonra uyandım o kadar gerçekçi ki uyanınca nezaman aldım diye falan düşünüyorum

4. hüseyin (21 Temmuz 2015 saat: 08:47)

bizim motorumuz vardı ve kendi kendine benzin doluyodu neyse biz motara bindik 3 kişi gelioduk sonra tam kabının önünde benzin bii babama dedimki baba benzin dolsun bn biniyim dedim oda tmm dedi bn oyalanmaya başladım arkadaşımı gördüm knk motorla gezcem gelcenmi dedim tmm dedi sonra motora baktım benzin ful bindim yanımdan 2 tane arkadaşım geçti bir tanesi az önceki diyeri başka biri bisiklet ile yarışalım dedi yok dedim ama onlar aşşa indi

5. Tuğçe (20 Eylül 2015 saat: 08:23)

rüyamda arkamda gelen içkili motor kullanan biri arkamdan çantamı almaya çalısırken uyanır gibi oldum tekrar gözlerimi kapattığımda adama hala daha çantamı vermiyordum o da seni ağaçların altına atar tecavüz ederim dedi Bende sol ayağımla motoru yere attım ve uyandım ne anlama geldiğini çok merak ediyorum

6. murat durgut (28 Eylül 2015 saat: 12:38)

Bir arkadaşım gormus bana anlattı rüyasında benim motorsikletimle ben kullanıyorum o arkamda çok dik bir rampadan çıkarken benim motorum yaniyor ve yokuş aşağıya inmek yerine yukariya kaldırarak bir motor tamircisine gidiyoruz bu adam bunun atışından bende var bana satın diyerek para teklif ediyor 2.400 TL motoru 750 tlye almıştım ben kabul ediceksen etmiyorum ve başka bi tamircide motoru tamir ettiriyoruz geri dönerken motorun tekeri patliyo Ben keşke satsaydik motoru diyorum ve rüya bitiyor sizce nedir bunun yorumu teşekkürler.

7. Tuba (17 Kasım 2015 saat: 23:15)

Ben rüyamda motorla dans etiğini gordüm ve herkes bana bakıyordu ve birden mator elimden kaydı ve yere düştüm sonra herkes bana güldü birden biri geldi elimden tutup kaldırdı bir baktım sevgilimiş ve orda bana evlenme teklifi etti ve çok heycandım ve evet diye bağırdım herkes bize arkışladı ve çok heyecanlandım çünkü hiç böyle bir teklif almadım bve oradakiler beni tebrik ettilker

Görmüş olduğunuz rüyayı tüm ayrıntılarıyla bize yazın! Yapmış olduğunuz yorumlar tüm sitemiz kullanıcılarına açık olarak yayınlanacaktır.