RuyaTabirleri.com

Rüyada Otel Görmek

Rüyada otel gören kişi ekmek parasını bir ofis ortamında değil, kapı kapı gezmek suretiyle kazanıyor demektir. Rüyada otel görmek, sürekli olarak değişen ortamlarda bulunarak çalışan kişilere işaret eder. Aynı zamanda rüya sahibinin yeni yerler görmeye, balta girmemiş bakir ormanlar görmeye, tarihi yerlerde gezmeye olan hevesini ve arzusunu ifade eder.

Rüyasında otel gören kişi hayatta hep sağlıklı, mutlu, afiyette olacak, lüks içinde rahat bir hayat sürecektir. Rüya sahibi iş konusunda da son derece hırslı ve başarılıdır. Rüyasında otel gören kişinin tuttuğunu koparan, gözünü diktiği her işi alan kimse olduğu şeklinde değerlendirme yapılır. Rüyada otel görmek rüya sahibinin hayatta alacağı övgü dolu sözlere ve dualar ile göreceği itibara da işaret eder. Bu kişi ileride ailesine gurur verecek bir iş ile meşgul olabilir.

Rüyada Otel Odası Görmek

Rüya sahibinin farklı kişilerle bir araya gelerek, farklı ortamlarda bulunacağına ve iş için masaya oturup, müzakereler gerçekleştireceğine delalet eder. Otel odası göçebe olan kimselere de delalet eder.

Rüyada Otel İnşaatı Görmek

Rüya sahibinin henüz üzerinde çalışmalarını devam ettirdiği ve hayata geçirmediği iş projesi olarak ifade edilir. Rüya sahibi projesini içine sinecek duruma getirmeden kimseyle paylaşmayacak demektir. Çünkü doğru zamanı ve doğru yeri bekliyor olacaktır.

Rüyada Otel Sahibi Olmak

Rüya sahibinin meslek değiştireceği ve artık belli bir yerde, düzenli olarak ikamet edeceği ile tabir edilir. Rüyasında otel sahibi olduğunu gören kişinin büyük de bir hayali vardır diye yorumlanır.

Rüyada Otel Sahibi Görmek

Makamı yüksek, sözü dinlenen, insanlar üzerinde hükmü olan kişiye işaret eder. Rüya sahibi böyle bir kişi ile tanışabilir ya da ileride bu özelliklere sahip olabilir.

Bu Rüya Tabirini Paylaş!

Google+'da
Rüyada Otel Görmek Hakkındaki Rüyalar;

1. hùzün (04 Kasım 2014 saat: 10:11)

Ruyamda ayrilmis oldugum kisi ile bir otel.e gidiyoruz ilk once ayri odalar istiyoruz ama daha sonra odalara gittigimiz zaman o kisi benim yanima geliyo ve benimle beraber olmak istiyo ve o sirada o kisinin annesi telefonla arayip biseyler soyluyo ona oda kizarak cevap veriyo ve telefonu kapatiyo.ve biz beraber oluyoruz derken otel sahipleri oda giriyo ellerinde kekler borekler bize saklanmayin biz biliyoruz deyip sofra hazirlayip getirdikleri yiyicekleri yiyoruz.

2. Selma (23 Aralık 2014 saat: 04:13)

Isim sebebiyle daha oncede gittigim otele 12 yasindaki oglumla gittim esimde ordaydi tam pansiyon olmadigindan oglumla yemek calip yedik.otel deniz kenarında yeni olmasına rağmen kaldigim oda duvarları yıpranmıştı. Eşim benden önce gitmiş. O da çok açlık halindeydi.

3. Damla (03 Ocak 2015 saat: 07:55)

Bır otelı unlu birinden almak istiyoruz ailecek gidiyoruz bakmaya tarıhı bır yer ama yapılmıs baya tepeden bu yere bakıyoruz onden denızı arkadanda bol ısıklı bır bogaz goruyor sahıbı tanıdıkmı diye eşimi arayıp soruyorum tanımıyorum diyor. Sonra içeri giriyoruz bir kac gun önce terk edılmıs butık otel gıbı dosenmıs içi odaları gezıyorum yatak yorganı acık bir şekilde duruyor biri sarı ve hardal renklerınde bir diğeri koyu yeşil dısarı cıkıyorum babam bir koltukta oturmus bnde karşısına geciyorum cam açtım üşürsün ceryan yapar diyor ve sonra nasıl alabılırız onu konusmaya başlıyoruz halamlar falan var çok zor olucagından ama halledebileceğinizden bahsediyorlar

4. Volkan EMİR (23 Şubat 2015 saat: 08:38)

Öncelikle herkese selamlar ben rüyamda taksimde bir otelin tadilatı için Otel sahibi ile pazarlık yapıyordum o sırada ise orda tanınan ve ayrıca benim de hemserim olan bir kişiyi tanıyıp tanimadigini soruyorum ki taniyorsa ortak tanış olarak ferarans bakımından ve o sırada babam geldi düzgün temiz bir acik gri takım elbise giymiş ve ayakkabıları eski idi yağmurda yapıyordu ve ben onu öyle görünce şaşırdım Otel sahibi ile konuşmayı bırakıp babamı alıp ordan uzaklaştırdım.

5. Yasemin (01 Eylül 2015 saat: 09:53)

merhabalar
    Rüyamda sürekli eski sevgilimi görüyorum bi otel Odasında buluştuğumuzu cok güzel bir oda bembeyaz çarşaflar ferah fakat eski sevgilimin alkol içtiğini sonra öpültüğümüzü görüyorum ayrıca cocugumuda Alıp gıdıyorım buluşmaya

6. Anonim (20 Ekim 2015 saat: 01:41)

Merhaba, rüyamda tur aracı gibi bir araçtan otelden bilgi almak için iniyorum. Araçtaki kişiye valizime bakmasını hemen geleceğimi söylüyorum. Sonra oteli uygun bulunca kalacağımı söyleyip giriş yapıyorum valizimi almak için çıkınca arabayı bulamıyorum. Sonrada valizimi aramaya başlıyorum panik halinde. Yorumlarsanız sevirim iyi günler.

7. Nursel (27 Ekim 2015 saat: 22:09)

Ben gercekte otelde temizlikte calisan biriyim Kendimi yasadigim sehrin ana caddesinde bir otel odasinda gördüm. Carsaflari degistiriyordu birileri. yatak ve yastik beyaz carsafliydi yorgana siyah carsaf gecirdiler hic hosuma gitmedi siyah carsafli yorgan. pencereden disari baktim carsinin icinde oldugumu gördüm . simdiden tskler yorum icin .

8. Nazlıcan (01 Kasım 2015 saat: 13:32)

Rüyamda çalıştığım otele gidiyodum kiyafetlerimi değiştirmek için fakat otelin yeri aynıydı ama otel değişmişti ve otel de bir sürü insan vardı ve sunu hatırlıyorum her tarafta insanlar vardı bir sürü grup insan hepsi farklı renklerde tisortler giymişti ve otel salgın hastalık sebebiyle hastane ye dönüştürülmüştü arkadasimla kalabalığın içinden dışarı çıkarken bir kadın arkadaşımın yüzünü oksayip çok sağlıklı olduğu için sağlıklı olduğunu söyledi ikimiz tel orgulerin ardından otelden çıktık ve bir gemiye binip uzaklastik çok acayip ti.

Görmüş olduğunuz rüyayı tüm ayrıntılarıyla bize yazın! Yapmış olduğunuz yorumlar tüm sitemiz kullanıcılarına açık olarak yayınlanacaktır.