RuyaTabirleri.com

Rüyada Sevdiğini Öpmek

Rüyada sevdiğini öpmek, gönül verilen kişiden müjdeli bir haber alınacağına, hasret çeken sevgililerin kısa zamanda kavuşacaklarına ya da sevilen kişiyle sürpriz bir karşılaşma olacağına delalettir. Rüyada sevdiğini öpmek aynı zamanda kişinin çevresinde çok saygıdeğer, akıllı ve iyi yürekli dostlar, arkadaşlar olduğunun da işaretidir. Rüyada sevdiğin öpen kişinin çevresi çok yakın olduğu kişilerden oluşur.

Rüyada Tanıdık Birini Öpmek

Rüyada tanınan ve hayatta olan bir kimseyi öpen kişi, tez zaman içinde o kişi ile karşılaşır veya görüşür. Rüyada tanıdık birini öperek kucaklayan kişi, yeni bir dost edinir ve bu arkadaşlık çok uzun ömürlü olur. Aynı zamanda rüyada tanıdık bir kimseyi şehvetli şekilde dudağından öpen kişi ise, rüyasındaki kişiden gerçek hayatta çok büyük bir iyilik görür. Şehvetsiz bir öpüşme söz konusu ise, rüyada görülen kişiye, rüya sahibinin büyük ve önemli bir yardımda bulunacağına yorumlanır.

Rüyada Öpüşmek

Rüyada öpüşmek genellikle öpen ve öpülen kişinin her türlü muradına ermesi olarak yorumlanır. Öte yandan karşılıklı bir menfaatin söz konusu olacağına, birlikte yaşanılacak güzel bir olaya ve iş açısından da ortaklığa işarettir. Rüyada genç birini öpmek her zaman kişinin tüm muratlarının gerçekleşeceğine, bekar ise evleneceğine, evli ise ailesiyle huzurlu bir hayat süreceğine yorumlanır. Rüyada bir kadını öpmek kişinin toplum içinde ve iş yerinde önemli lütuflara sahip olacağını ve yüceltileceğini gösterir. Rüyada yaşlı bir kadınla öpüşmek ise yapılan bir hatadan veya söylenen kötü sözden ötürü o kişiden özür dilenmesi gerektiğine dair uyarıcı bir anlama sahiptir. Bekar bir erkek rüyasında güzel ve süslü bir kadını öperse, gerçek hayatta da dul bir bayan ile tanışır ve evlenir.

Rüyada Birini Ağzından Öpmek

Rüyada tanınan birini ağzından öpen kişinin eline çok büyük paralar geçer. Ağzından öpülen kişi yabancı ise, rüyayı gören kimse ve ailesi için çok ciddi dedikodular ortaya çıkar. Yaşlı bir kimseyi ağzından öpmek hastalığa yakalanmaya yorumlanır. Eğer rüyada yanaktan öpülüyorsa kişinin girişeceği işlerde çok büyük paralar kazanacağına tabir olur.

Bu Rüya Tabirini Paylaş!

Google+'da
Rüyada Sevdiğini Öpmek Hakkındaki Rüyalar;

  1. Tandu (09 Şubat 2015 saat: 08:15)

    Bi çocuğu çok seviyorum ama o beni sevmiyor bende dün gece ona mesaj attım ve sabaha karşı onunla yolda yürürken onu durmadan iki veya üçkez ağzından öptüğmü gördüm ve binada yolun sonunda bir tır dolusu insan ve hayvan yanyana onunla birlikte gördük


  2. gülşen (07 Mayıs 2015 saat: 13:58)

    Hoslandigim birivar oda farkında aynı ortamda çalışıyorduk ben işi bıraktım ama aklımda fikrimde onda rüya gördüm bn çalıştığı yere gidiyorum bana bakıp gulumsuyo sonra yanıma gelip yardımı soruto 2 adım gidip tekrar dönüyordu ve e llimden tutup biyere götürdü mutluydu sonra öpmeye başladı beni dudagimdan sonradan insanlar oluştu etrafımızda bizde kalkıp gidiyorduk sonra uyandim


  3. zehra (11 Mayıs 2015 saat: 09:58)

    Rüyamda sevdiğim oğlani gunler sonra gormedikten görüyorum arkadaşlarımla beraber sonra ben ona karşı koşuyorum ve kucaklasiyoruz. Ondan sonra o benim kafamı tutuyor ve beni Dudaktan öpüyor. Ondan sonra beni elimden tutarak çekiyor ve beni bir yere götürüyor ve ondan sonra öpüşmeye başlıyoruz. Ben gerçek hayatta sevdiğim oğlani 25 gündür görmüyorum. Bu rüya ne anlama geliyor?


  4. Ayşe (30 Mayıs 2015 saat: 11:41)

    Bir çocuğu çok seviyorum oda bunu farkında ama o beni sevmiyor. Kaç gündür yolda hep onu görüyorum. Rüyamda ise biz en yakın arkadaşım ile sinemada film izlerken yanımıza oturuyor ve şöyle diyor : başladığımız bir işi bitirmemiz gerek diyip beni öpmeye kalkıyor ama ben ondan uzaklaşıyorum. Bu ne anlama geliyor?


  5. onur (20 Haziran 2015 saat: 11:35)

    rüyamda sevdiğim kızı karşı karşıya geçecek ve görülecek şekilde gördüm siz yaşadınızmı bilmem ama memlekete gidince birde baktım ki inanamadım kız önümden annesi ile geçiyordu bizde döner yemiştik ondan sonra oldu arkadaş ne rüyaymış ama be hiç inanmazdım ama rüya bile böyle şeylerin olacağını insanlara uyarmak gibi bir mesaj yolluyor sanarım


  6. asdftr (03 Temmuz 2015 saat: 17:59)

    onu kuzennimle kankaymıs bende asık oldum benden kac yas büykütü onu hesaplamıdum sigara içyor tekin degilidi bende onu rüyamda amcam gilde koltugun üstüne cıkmıs kayarmısın dedim hayır dedi yine aynı seyi dedim tamam dedi evde kimse yok ben o kuzenlerim elimden tutmaya calıştı ben bırak diyip kızdım dudagımdan öpmeye kalkıstı küfür edip tokat vurdum yemegimizi yiyoruz dısarıya kuzenlerim ve ben ben bunu cagırıom geliomusun diorum evt dip cıkıoz oyun oynamayı bosverip yuruyus yapıoz elimden tutan oluyo ben hemen dönüyorum bakırıum bu bişey demiom bana benimle cıkarmısın dio bende kuzenimgil evt diyince bende evt diorum sarılıoz abimin arkadasları gecerken ben hemen bırakıp ama yinede yanındayım bana cok güzelsin dio tsk ederim diyip gülüom :D mal gibi sevniom bana sarılıp öpüo ne anlama gelio ?


  7. Can (21 Ağustos 2015 saat: 01:06)

    Rüyamı tam olarak hatırlamıyorum ama hoşlandığım kızın elini tutup elinden öpüyodum oda beni seviyomuş gibi gözleri bana bakarken ışıldıyodu sanki beni seviyomuş gibi ama kız şu anda Avusturya da sadece yazları geliyor ve onu ilk gördüğüm anda hoşlanmaya başladım ve aklımdan çıkmıyor


  8. Ayça (26 Ağustos 2015 saat: 13:35)

    Birini seviyorum.Hem de çokk
    Onun sevgilisi var ama bana mesaj
    atıp duruyo.Rüyamda onu otogara bırakıyodum.Sonra onu tam öpecekken o bana sarılıp öpüyordu.Sonra ben de öpüyodum.Yanımda en yakın arkadaşım vardı.Eve gidip onunla dans ediyoduk.


  9. Efsane (06 Eylül 2015 saat: 09:58)

    sevdiyim kisi var ve o beni sevmiyor Ruyamda yatakda uzandigmi ve onun bize geldiyni ve merdivenlerden yukari cikip yanima geldiyni girdum bende yatakdan firlayip heyacanli bir wekilde el sikisarak onu yanagindan opuyorum opduyum zaman dudaklarim dudagnada deyiyor cok seviniyorum heyacanlaniyorum bu kadar


  10. pasta (13 Ekim 2015 saat: 21:37)

    Rüyada sihirli bir ülkedeymişim orda bi oğlan vardı onu hiç önemsemedim kaydıraktan kayarken düşüyordu tuttum sonra beni öptü teşekkür etti bende rica ederim dedim sorda beni seviyor musun diye melek gibiydi ne diceğimi şaştım evet dedim sonra ise uyandım


  11. Damla (15 Ekim 2015 saat: 12:20)

    Aşık olduğum Bi insan var o beni sevmiyor aslında genel olarak kimseyi sevmemiş Bi insan kendisi aşık olamama sorunu var. Aramızdakiye arkadaş olarak çok iyi ama sevgili olarak beni sevemiyor . Dün gece rüyamda onu gördüm . O beni evlerine götürüyordu ailesine vardı ama kimseye söylemiyordu benim kız arkadaşı olduğumu sonra annesi geliyordu ve tanıştırıyordu . Normalde onun ailesi tesettürlü Bi aile ama rüyamda geniş bir aile yapısına sahipti. Her neyse sonra beni öpüyordu sarılıyordu elimden falan tutuyordu sonra biz öpüşürken ikimizi eski sevgilim görüyordu ve morali bozuluyordu. Sonra Bi sürü çocuk koşarak olduğumuz yere geldiler onlar sevdiğim çocuğun yeğenleriymiş . Ben onlarla ilgileniyordum Bi de küçük kız kardeşi varmış onu sevdim ve sarıldım. Sonra Bi şeyler oldu tam hatırlamıyorum merdivenlerden yukarı çıkarken kendi kendime o beni sevmiyor dedim ve bir ses bana sevecek dedi . Gerçekten çok etkilendim ? yorum için şimdiden teşekkürler.


  12. soner (28 Ekim 2015 saat: 16:34)

    ben de bir kızı seviyorum ama o bilmiyor facebooktan söylemiştim ama daha girmedi facebooka görmedi yani. Ama bugün rüyamda onunla beraber bi alışveriş merkezinde otururken yan yana onu öptüm ve sevgili olduk sonra o lavaboya gitti falan sonra annemin sesine uyandım


  13. muhammed (13 Kasım 2015 saat: 09:06)

    Ben rüyamda sevdiğim kızı gördüm ben onun arkasından yürüyordum onu çağırdıkça o da önümde yürüyordu sonra durdu bende arkadan ona sarıldım sora bana doğru döndü hem yanaktan hemde dudaktan öptüm çok güzel bir ruyaydıçok heycanladımda kalkınca


  14. Sinem (26 Aralık 2015 saat: 07:09)

    Ruyamda onur diye bir çocuktan hoslaniyorum o beni tanıyor arkadaşis b benim onu sevdigimde biliyo ben isteneden beni opuyordu cok garip sevdigim insan beni öperken rahatsız oluyordum keske hic bitmeseydiii beni öptü onuun icin herşeyi yaparim daha çocuğum ama onu cooook seviyomm canimi verecek kadarrr coooookkkk


  15. ayaz (02 Şubat 2016 saat: 13:03)

    hala sevdiğim eski kız arkadaşımı gördüm . rüyamda evine gittim kapıda ölmüş babaanneme benzeyen bi kadın vardı kulağıma git yanına dedi odasında kuzeni ile birlikte yanına gittim önce 2 defa öptüm sonra birbirimize sarıldık o anda fırladım yataktan


  16. Yok (12 Mart 2016 saat: 21:54)

    Benim bizim okulda sevdiğim biri var ama o biliyomu bilmiyorum yakın bana ben onu rüyamda gördüm biz sevgili olmuşuz ben ona sariliyordum sonra saçından ve yasağından opuyordum o da bana sariliyordu ben onu çok seviyorum bana yakın davraniyo Benim bizim okulda sevdiğim biri var ama o biliyomu bilmiyorum yakın bana ben onu rüyamda gördüm biz sevgili olmuşuz ben ona sariliyordum sonra saçından ve yasağından opuyordum o da bana sariliyordu ben onu çok seviyorum bana yakın davraniyo


  17. Mustafa (14 Mart 2016 saat: 00:25)

    Sevdiğim kişiyle oturuyorduk biri daha vardı ama onu tanımıyorum ama rüyamda yinemi sen dedim sonra sevdiğim birden ağlamaya başladı karsimdaki oglanin omzuna yattı bende napiyon degip kendime çektim benim omzunda ağladı sonra kendi beni öptü yarısı Dudaktan yarısı yanaktan ilerde arkadaşım o seni dudaktanmi öptü dedi sonra ben tekrar öptüm aynı şekil


  18. Burcu (25 Mart 2016 saat: 11:09)

    Rüyamda hoşlandığım oğlanın resmini öpüyorum ne demek biri dönebilir mi ? Acil dönsün bana rüyamda bn arkadaşımla evdeyim bi An kutu mu sandık gibi bişey resimler var orda onla bizim resmimiz arka arkaya ve bn onu görünce öpüyorum yani resmi


  19. Emine Aşcıoğlu (03 Mayıs 2016 saat: 19:25)

    Aslında o da beni seviyor ben de onu seviyorum …. Rüyamda sevdiğim kişi bana çıkma teklifi ediyordu kabıl etmiştim evlendik aradan bir kaç saat geçtikten sonra bir anda öpüşmeye başladık devamınıda hatırlamıyorum artık ama çook ügzeldi zaten gerçekte de sevgiliyiz sevdiğim kişi ile ve hiç ayrılmayacağımı düşünüyorum …..


  20. Ceyhun (06 Mayıs 2016 saat: 07:40)

    rüyamda sevdiğim kızla dışarıdaydım ve yürüyoduk yanımızda bir kaç kişi vardı ama onlar gidince ben rüyamda onu yanağından öptüm ama ben onu çok rüyamda gördüm neyse sonra o benden utandı niye utanıyosun sen beni sevmiyomusun dedim sonra eve geldim ama benim yaşadığım ev değildi başka bir evdi neyse işte bir tülbent örtülmüş gibi olan yere gittim ve orada AşkıArif adlı bir kitap okudum ve sonra çıktım bi baktımki rüyamdaki evde beyaz beyaz bılok gibi bir şeyin ilerisinde geriye doğru namaz kılıyo diğer tarafdada öbürlerinin namaz kıldığı yöne doğru adamlar namaz kılıyo sonra işte namazları bitti hoca bana bişey dedi ama hatırlamıyorum telefonunu açtı ve bana dediki hangi kızı seviyosun bende savdiğim kızın adı olan kırmızı butona tıkladım ve hoca bana dediki o kızla ilişkini bitiricem ve bende telefon buldum slimd diyemi slims diyemine adlı bir program indirdim ve sonra sevdiğim kızın adı olan yere tıkladım bi anda uyandım.
    AMA BEN SEVDİĞİM KIZI RÜYAMDA ESKİDENDE 5 VEYA 6 KEZ GÖMÜŞTÜM.


  21. Selin (23 Mayıs 2016 saat: 14:22)

    Rüyamda sevdiğim erkek sanatsal işlerle uğraşıyor , resim çiziyor , ebru yapıyordu . Diğerleri de yanında onu izliyordu . Bende sevdiğim erkeğin yanına gittim ve onu yanağında öptüm . Öperken dudağım onun yanağına yapıştı kaldı ve zar zor çıkardık ne anlama geliyor sizce ?


  22. Mert (11 Temmuz 2016 saat: 14:09)

    Rüyamda çok uzun zamandır sevdiğim bir kızla beraber geziyoduk ama o bana karşı hiç bişi hissetmiyo gerçekte ama rüyada beni seviyodu sonra çimenlere yattık o benim omzuma yattı sonra bizim eve geldik ben onu yanağından öptüm sonra uyandım


  23. anonim (20 Ağustos 2016 saat: 14:21)

    Sevdigim cocuk beni sevmiyor dün rüyamda ikimizin ayni evde oldugunu, bizden kisilerin de oldugunu gordum. Herkeze sakin onu secmeyin demişim. Cunku evde kiz erkek eslesiyorduk. Bir yere gitmeye çalışırken ben pesinden geliyorsum ve sanirim nereye falan diyordum cunku bana birsey soylememisti bana dönüp ne desigini hatirlamiyorum ama boynuna sarilip yanagindan öpüyorum. Sonra neden anlamadan dudagindan da öpüyorum. Ve buna hicbir tepki vermiyor.tepki dedigim itme falan.
    Unutamayacagim ruyalardan biri sanirim cunku onun icin yapmadigim sey yoktu zaman8nda ???


  24. Günay (09 Eylül 2016 saat: 00:53)

    Ben rüyamda hiç bi zaman yakından yüzünü görmediğim ama sevgili olduğum yani her zaman resimlerini gördüğüm kişinin dudaklarından öptüm onu kucakladım onun nefesini duydum hiss ettim yani ama gerçekten bir yıl oluyo tanışlıgmız ama biri biri mizden çok uza
    kta kalıyoruz o başka ülkede ben başka ülkede yalnız resimlerden görüyoruz şu rüya ne anlama geliyo çok rica ederim açıklamasın yazın


  25. baran (03 Ekim 2016 saat: 12:01)

    Mrb arkadaşlar.
    bende rūyamda 9 yıldır can gönūlden sevip hasretiyle yandığım kızı gördūm
    Yanında onunla konuşurken kulağına birşey söyliyecem dedim eğildim bir
    anda yanağına öpūcük kondurdum.
    ondan sonrada başkasının elinde bir
    Fincan kahve gördüm.
    hadi hayırlısı


  26. Yağmur (21 Ekim 2016 saat: 07:16)

    Benim sevdiğim bi çocuk var. Ben onunla cikmak istiyorum oda benimle cikmayi çok istiyor ama teog sınavından dolayı cikamiyoruz. Rüyamda ben sınıftaydım sevdiğim oğlan geliyodu bana aşkım napıyosun diyordu. Bende kabul ediyomusun diyodum. Sevdiğim oğlanda evet çıkalım diyodu. Bende tamam demistim. Sonra bana gel seni bi öpüyüm dedi. Bende yaklaştım. Sonra sevdiğim oğlan benim iki yanağımıda öpüyodu. Bende onun iki yanağınıda öpüyoum… Lütfen yorumlarmısınız acil.?


Görmüş olduğunuz rüyayı tüm ayrıntılarıyla bize yazın! Yapmış olduğunuz yorumlar tüm sitemiz kullanıcılarına açık olarak yayınlanacaktır.

Etiketler: , , ,