RuyaTabirleri.com

Rüyada Siyah Yüzük Görmek

Rüyada siyah yüzük görmek, kişinin soylu bir aileye sahip olduğunu veya bekar bir kimse ise, evleneceği kişinin çok asil ve varlıklı bir aileye mensup olacağını bildirir. Rüyada siyah yüzük görmek zengin ve kibirli bir kimseye de işaret ettiği gibi farklı yorumlara da neden olur. Rüyasında siyah yüzük gören kişinin iş hayatı aksiliklerle dolu olur ve parasal açıdan sürekli bir kayıp yaşar. Yoksulluğun ve geçim sıkıntısının da delaleti sayılan rüya aynı zamanda rüya sahibinin arkasından yapılan çirkin dedikodulara ve atılacak bir iftiraya da haber verir.

Rüyada Yüzük Görmek

Hayırlara yorumlanan rüyalardandır. Görülen yüzük gümüş ise, kişinin malında ve servetinde büyük bir artış söz konusu olur. Gümüş yüzük aynı zamanda söz veya nişan gibi kutlamalara da işaret eder. Demirden veya değersiz bir metalden yapılan yüzük görmek ise, kişinin servetinden önemli bir kısmını kaybedeceğine veya mallarının değersizleşeceğine yorumlanır. Farklı bir yoruma göre ise, demirden yapılmış bir yüzük gören kişi toplum nazarında sözü geçen çok güçlü bir kimse haline gelir ve itibar sahibi olur. Kırmızı taşlı yüzük görmek ise rüya sahibinin fesat biri olduğuna ve başkalarına kötülük yaptığına işarettir. Bakırdan bir yüzük takan kimse ise kötü niyetli ve alçak, hain bir kimse olur.

Rüyada Yüzük Kırılması Görmek

Rüyasında yüzüğünün kırıldığını gören kişi çok sevdiği birinden acı dolu sözler işitir. Evlilik yüzüğünün ikiye ayrıldığını görmek ise kişinin hayat arkadaşı ile yollarını ayıracağını ve boşanma yaşanacağını simgeler.

Rüyada Yüzük Hediye Etmek

Bir başkasına yüzük hediye etmek, sahip olunan malların veya servetin bir kısmının paylaşılacağına, yoksul kimselere hayırlarla dolu iyiliklerde bulunulacağına, kişinin alçak gönüllü ve yardımsever biri olduğuna işarettir. Karşı cinse yüzük hediye ettiğini gören bekar bir kimse ise evlenir.

Rüyada Siyah Yüzük Görmek Psikolojik Yorumu

Kişinin evlilik hayalleri kurduğuna ancak bir türlü muradına eremediğine yorumlanır. Psikolojik olarak evlenmeyi çok arzu eden veya evlilik hazırlıkları istenmeyen durumlar nedeni ile yarım kalan kişilerin bilinçaltlarında yüzük ile ilgili sembollerin rüyalarda açığa çıkması oldukça normaldir.

Bu Rüya Tabirini Paylaş!

Google+'da
Rüyada Siyah Yüzük Görmek Hakkındaki Rüyalar;

  1. Gülseren gül (25 Ocak 2015 saat: 08:29)

    Yağmur yağarken erkek kardeşimin evinin camlarımın açık olduğunu gördüm eve girdim yağmur içeriyide gelmiş telaşıyla çamları kapatmaya başladım arkamdan hemen kardeşim ve hanımı geldi sonra kardeşim bana hediye yapmak istediğini işleri iyi gittiğinde ilk yapmak istediği şeyin bana değerli süyah bir yüsük olduğunun sözünü verdi.


  2. Emre (19 Nisan 2015 saat: 12:44)

    abdest alıp istihare niyetiyle namaz kılıp öyle yattım.rüyamda görüştüğüm kız arkadaşım bana güzel bir tezgahtan siyah parlak taşlı içimi açan bir gümüş yüzük aldı ve hediye etti. Bende yüzüğü taktım. Çok mutlu uyandım. Acaba nedir tabiri


  3. ezgi (26 Mayıs 2015 saat: 11:38)

    Rüyamda dikdörtgen şeklinde bi gölün içindeyim , gölün tam ortasında siyah kırmızı taşları olan kalın bi yüzük , suyun içinde yüzerek yüzüğe ulaşmaya çalışıyorum neredeyse yanındayım ama bir türlü ulaşamıyorum , en sonunda ulaştığımda elimden kayiyo tekrar aynı yerine düşüyor ve ben tekrar ona ulaşmaya çalışıyorum . Rüyamı yorumlarsaniz çok sevinirim


  4. Hilal (13 Temmuz 2015 saat: 15:16)

    Rüyamda erkek arkadaşımla nişanlanıyorduk.davette bir sürü insan var ve bizi yakıştıramayan insanları görüyorum.yaklaşık 10 dakika sonra yüzüğü çıkarıyorum erkek arkadaşıma olan güvensizliğimden .En yakın arkadaşım geliyor bana nişan hediyesi aldığını söylüyor. Benim nişan yüzüğümün yanına bırakıyor. O yüzden yüzükler karışıyor hatırlamıyorum hangisi benim yüzüğüm. Biri siyah biri de beyaz iki yüzük vardı önümde. Bana yüzüğü takmam gerektiğini söylüyor.


  5. yasin (16 Temmuz 2015 saat: 10:24)

    Elimde eskimiş paslanmış gümüş bi yüzük var bi kuyumcuya götürüp bunu parlatmasını istiyorum parlatıyor yüzük siyah oluyor su ile yıkıyorum kırmızıya dönüyor ben bu yüzüğü böyle istemediğimi tekrar gümüş olmasını söylüyorum olmaz diyorlardı yapmaya çalıştıklarında yüzüğün içinden cin çıktı.


  6. eda (15 Haziran 2016 saat: 16:58)

    Bir oğlan var ama hiç bi zaman yüzüne tam olarak bakamadım işte bu oğlan facebooktan bana mesaj atıyo ben cevap vermiyorum sonra arkadaşlarım bize geliyo ve bana bu oğlanın aşağıda beni beklediğini söylüyolar aşağı iniyorum oğlan bana siyah bir yüzüğün üstünde beyaz boyayla ilkay yazılı bir yüzük veriyo bende bu ne diyince kararını ver diyip gidiyo bende korkuyorum ve ilkay yazısını siyaha boyuyorum annem görürse kızar diye sonra bi gün ekmek almaya gidiyorum oğlan orda oluyo ve gelip bana kararımı soruyo ben cevap vermiyorum daha sonra bana ben senin için ekmek parasını kendi cebimden verdim ben senin için bunu yaptım şunu yaptım diye anlatıyo sinirlenip gidiyo ben çok üzülüyorum ve çok korkuyorum.Daha sonra annemle babam oturduğumuz mahallede başka bir evin balkonuna gidiyolar gece beni dondurma almaya gönderiyolar.Ben giderken karşıma bu oğlan çıkıyo ve ben annemlerden çekiniyorum annem ve babam balkondan bana bakıyo oluyolar korkmaya başlıyorum sonra oğlan bana yaklaşıyo ve birşey söyle diyo ama ben yüzüne bakamıyorum elimde onun verdiği yüzüğe bakıyorum yüzükte boyadığım ilkay yazısının rengi açılıyo ve ilkay yazısı tekrar gözüküyo bende ilkay yazısını dilkaya çevirmeyi düşünüyorum oğlan iyice değişiyo ve konuşmaya başlıyo ben seni çok sevmiştim ben seni gerçekten sevdim falan diyo bende annemler bakıyo git burdan konuşamam diyorum yüzüğü çıkarıp ona veriyorum ve oğlanın gözleri doluyo yüzüğü alıp gidiyo ben eve çıkıyorum ve çıkarken annemlere nasıl açıklama yapacağımı düşünüyorum çok korkuyorum ama eve çıktığımda annemde babamda bişey demiyolar konusunu bile açmıyolar hatta babam espiri falan yapıyo bende konuyu hiç açmadan oturuyorum. Devamını çok hatırlamıyorum sadece bu oğlanın arkadaşları bana onu çok üzdün o seni gerçekten sevmişti falan diyo bu kadar


  7. Cansu (11 Temmuz 2016 saat: 15:30)

    Rüyamda sevdiğim çocukla sözleşmiş olarak gördüm ve yüzüğümü siyahtı . beraber Nişan alışverişindeydik ve ben 1 hafta sonra çocuğun ailesiyle bir araya geldiğimde sevdilisi olduğunu öğrendim. Rüyamdaki siyah yüzük ile bir bağı var diye düşünüyorum.


Görmüş olduğunuz rüyayı tüm ayrıntılarıyla bize yazın! Yapmış olduğunuz yorumlar tüm sitemiz kullanıcılarına açık olarak yayınlanacaktır.

Etiketler: , , , ,