RuyaTabirleri.com


Rüyada Sürekli Aynı Kişiyi Görmek


Rüyada sürekli aynı kişiyi görmek, rüyayı gören kişinin o kimse ile ilgili olarak bilinçaltına yer etmiş bir konunun varlığına rivayet edilir. Rüya sahibinin uykusunda hep aynı kişiyi görmesi o kişiyi uyanıkken çok düşündüğüne, merak ettiğine ya da özlediğine tabir edilir. Bu rüya aynı zamanda o kişi için bir beklenti içerisinde olmaya ya da o kimseden gelmiş bir zararı içine dert ederek çok kafaya takmaya tabir edilir.

Rüyada Sürekli Aynı Kişiyle Kavga Etmek

Bir kişi eğer rüyasında sürekli aynı kişiyle kavga ettiğini görürse, rüya sahibinin kendisine yol gösteren, akıl veren ve yanından hiç ayrılmayan bu nedenle de hayatının büyük bir kısmını kaplayan bir kimsenin varlığına işaret eder. Rüyayı gören kişinin kendisine yanında olduğu için minnet duyduğu bir insan olduğuna yorulur.

Rüyada Hep Aynı Kişiyi Görmek

Rüyada hep aynı kişiyi görmekle, sürekli aynı kişiyi görmek aynı anlama gelir. Yaptıkları ile rüyayı gören kişiyi ama olumlu ama olumsuz yönde etkileyen bir kimseye ve rüya sahibinin de onu ve yaptığını aklından çıkaramayışına rivayet edilir.

Rüyada Hep Aynı Kişiye Âşık Olmak

Rüyayı gören kişinin gerçekten de kendisine karşı özel duygular beslediği ve onu hiç aklından çıkarmadığı bir insan olduğuna alamet ederken bir diğer yandan da rüya sahibinin gerçek bir aşk yaşama özlemi içinde olduğuna delalet eder.

Rüyada Hep Aynı İnsanı Görmek

Rüyada hep aynı insanı görmek onunla telepati aracılığıyla yani düşünce gücü ile iletişime geçmeye işaret eder. Ve bazı rüya tabirlerine göre bu vesile ile o kişiyle mutlaka yakın zamanda bir yerde karşılaşılacağına tabir edilir. O kişide telefon almaya ya da onunla bir araya gelmeye yorulur.

Bu Rüya Tabirini Paylaşabilirsiniz:
Google+
Rüyada Sürekli Aynı Kişiyi Görmek Hakkındaki Rüyalar;

  1. Şule (31 Ocak 2014 saat: 10:24)

    ya ben bu 3.mu ne oldu. rüyamdan artık korkuyorum. bı adam var bızım okula geıyo hep bırılerı fılan kayboluyo herkes ondan korkuyo yanı hep kötü şeyler yapıyo bızım okulda bugunde melisa arkadaşım sozde okulda banyo yerı varmıs orda banyo yapıyomus bende melısayı beklıyorum 2 saat gecmıs en sonun da melısa hadı cık dedım cıkmadı baktım kımse yok obur yerlere baktım yok banyo yapanlar herkes sasırdı sonra bız kaçarken okuldan tuvaletın orda o adamı gordum arkası donuktu kovayla su atıyodu mardıvenlerden bıze arkası donuk yeşil hırkalı , kapşonlu biri ama boyu da kısa boyle . sonra bız kaçarken burhan da onun yanına gıdıyo ben gıtme dıye bagırıyorum ama o gıdıyo. sonra da uyandım . sızce anlamı ne ?

  2. şenay (13 Mart 2014 saat: 13:21)

    iş arkadaşım olan birini rüyamda sürekli görüyorum.
    en son gördüğüm rüyada biryerden koşarak gelip bana arkadan sımsıkı sarılıp gülümsediğini gördüm. daha önceki rüyalarımda beni yanağımdan öptüğünü.başka bir rüyamda ise bana uzun uzun baktığını gördüm.ben bu kişiyi istemiyorum.ama rüyalarımdan çıkmıyor. en çokda hep bana baktığını görüyorum rüyamda

  3. Cicek (01 Nisan 2014 saat: 19:29)

    Merhaba,

    ara ara ama bircok kez bir genc var rüyama giriyor ve rüyamda sevgilim oluyor, birlikte geziyoruz, egleniyoruz, gülüyoruz ve bir ciftiz. hatirladigim bir rüyada ormanda geziyoruz dedigim gibi güzel vakit geciriyoruz, camdan bir su sisesinden bir o birde ben su iciyoruz sonra beni öpüyor. rüyamin birinde bana mesaj yaziyor ve mesajlarini okuyorum ve beni düsündügünü biliyorum. bir keresindede sevgilim oluyor ve yakinlasiyoruz ama cinsellik ve sehvet anlaminda degil, sevgiyle, uyandigimdada güzel duygular ama bir özlem… cok sik giriyor rüyama ve dedigim gibi aralikli, bir senedir falan… gecenlerde abisini gördüm rüyamda ve bana birseyler söylüyordu. tam net olarak su an tüm rüyalarimi hatirlamiyorum ama genelinde hep cok güzel rüyalardi ve mutluyduk… taniyormusunuz diye sorarsaniz sahsen yakin tanimiyorum, sadece sanal üzere ve sana üzere gördüklerim onu iyi temiz efendi bir insan olarak görüyorum, ve birkere görmüslügüm ve birkac kere konusmuslugum var… onu tanimayi cok istemisdim gecen sene ama kismet olmadi. ben bosver unutayim dedikce rüyama giriyor. neden? bana ilgi duymayan birisi neden sürekli rüyama giriyor? bildigim kadariyla en son sevdigi kiz tarafindan terk edilmis ve buyüzden cok yara almis ve sanirim iliski nekadar isteyen biri olsada (sanalda öyle yansitiyor) korkulari ve duvarlari var. bende 4 sene öncesi ayni aci ve yikintiyi yasadim, acaba sirf bu yüzden ruhlarimizin bir baglantisimi var yani ayni acidan dolayi nebilim… ben 27 yasinda ve bekarim. lütfen yorumlarsaniz cok sevinirim. tesekkürler

  4. gül (10 Nisan 2014 saat: 00:57)

    Ruyamda surekli eski sevgilimi goruyorum. Onunla ayni siniftayz ve 2 bucuk yil once kotu bi ayrilik yasadik. Su son 3 aydir neredeyse hergun ruyamda ve hep mutlu bi sekilde konusuyoruz yanyanayiz surekli. Ama gercek hayatta birbirimizin yuzune bile bakmiyoruz neredeyse bana hep uzak. bana karsi hep sinirli gibi. Ona karsi bisey hissetmiyorum hic hissetmedimde. o beni 1 bucuk yil once seviyodu ama oda suan bisey hissetmiyo eminim. Ruyalarima neden surekli giriyo.

  5. merve (20 Nisan 2014 saat: 13:56)

    Sürekli ayni kisiyi göruyorum. Bu gördügüm kisi benim sevdigim cocuk. Beraber namaz kiliyoruz, bu rüyada cok etkilendim. Yan yana basinda bi sarikla beni sabah namazina cagiriyordu ve bende kaltim ve yan yana namaz kildik. Bi rüyadada ailecek oturuyoruz. En son rüyamda ilk kez konustuk. Benle konustu sakalar yapti gülümsedi.bana kazagini verdi giymem icn.
    Gercekden cok ama cok görüyprum. Neden acaba? Gelecekde birseyler olabilirmi bu kisiyle? Lütfen yorumlayn.. !!

    Simdiden Tesekkur ederim

  6. gamze (27 Mayıs 2014 saat: 13:07)

    rüyamda sürekli eski sevgilimi görüyorum ara ara hep görüyordum son zamanlarda çok sıklaştı. kendisini 8 seneden beri hiç görmedim rüyamda hep yanımda görüyorum ve onunla konusup zaman geciriyorum. en son gördümde ona 2 gün yada 14 gün sonra öleceğimi söylüyorum. bir sonraki gece ise yine onunla birlikye bir yerdeyim ve elimi tutuyor sımsıkı bırakmıyor. ne anlama geliyor lütfen yorumlarmısınız
    teşekkür ederim

  7. bilinmez (09 Temmuz 2014 saat: 11:40)

    sürekli ruyamda aynı kişiyi goruyorum bu kısının unlu oldugunuda biliyorum ama onla konusmak istemiyorum konustugu şeyleri anlamıyorum benle sureklı başka dil konuşuyor ilk ruyamda gordugumde bana numarasını vermişti 001404….. vesayre bu kişi unlu oldugu için internetten arastırdım aynısı çıkmıştıki çok şaşrdım inanmak istemedim taa oanki şeye kadar sonra zaten bende sevdim sureklı ruyama girdi blogcu sitesınde yazıo zaten bilmiyorum bazen cok uzuluyorum herkes o kişi ben olsaydım kesşke diorlar neyse ya zaten oda rüyasında goruyomus beni ama artık o bnm ben seviyorum.

  8. ayten (25 Eylül 2014 saat: 00:06)

    Ayni kisiyi 3 senedir goruyom sevdim biri hic beraber olmadik surekli ruyamda goruyom birbirimize nezaman yaklasak uyaniyom ama gecengun ruyamds ona dokundum kokusunu histetim 3 senedir hergece goruyodum bu ruya nei yorumluyo merakediom tese ayni zamanda bazen benimle konusuyo bazen konusmuyo onunda beni sevdigini biliom buna eminim 1 2 yada ayda bir gorsem tamam ama benje bunun baska bir yorumu var 3 sene hergeje ben zaten unutmak istesemde unutmami yom arada bir dusunuyom evet ama bazen hic dusunmesem bile yine goruyom nerdeise artik delirijektim 3 sene hergeje kesintisis ajaba diom ondada aynisi oluyomu merakediom en son biturlu ona yaklasamiyoken son gordumde birlikte oldumuzu cinsel iliskie girdimizi gordum ve sanki hersei gelcek gibiydi lutven bunun neye yorumnadinizi yazin tesekurler

  9. elif (29 Eylül 2014 saat: 19:28)

    Merhaba,
    Yaklasik 6 yildir görmediğim eski sevgilim son bir aydir sürekli ruyama giriyor.
    Her seferinde bu kişiyle ya evlendiğini ya da evlenmek üzere oldugumu, cok mutlu oldugumu goruyorum.
    Gun icerisinde dusunmedigim halde neden surekli ayni ruyayi gordugumu anlamiyorum.
    Ruyamda hep koyu mavi kiyafet, aydinlik deniz, kayalik, tasli yuzuk ve ev sembolleri oluyor.
    Anlami için donusunuz ricasiyla.

  10. Erdal sapar (06 Ekim 2014 saat: 01:25)

    Ben bu gördüğüm rüyaları insanlara artık kendimi inanduramiyorum çünkü bn rüyamda sürekli aynı kızı görüyorum bn bu kızı toplam 17 veya 18 kere rüyamda gördüm kız evlendi hatta çocuğu olacak tam kurtuldum artık daha rüyamda görmem dedim ama yine aynı kişiyi rüyamda görüyorum bu kız benim ortaokul aşkım onu deliler gibi sevdim ama çeşitli nedenlerden o okuldan ayrılmak zorunda kaldım 10 sene oldu kızı görmeyeli ama bn 10 senede toplam 18 kere rüyamda o kızı gördüm neden lütfen yardım edin çok merak ediyorum

  11. ebru (10 Ekim 2014 saat: 00:30)

    Rüyamda kamil isimli biriyle (tanidigim biri fakat sevgilim değil, tanıştık olmadı sadece) evlendiğmi görüyorum ben gelinlikle oda damatlikla masada nikah memurunun önünde oturuyoruz…bazen rüyamda bir ses bana sabret sen kamil le evleneceksin diyo yada yine rüyamda yengem beni biriyle tanıştırmak istedi bi baktım rengarenk gömlek içinde kamil..tanımadan iki sene önce murat kuyusunda gitmiştim kuyudan kamili görmüştüm şimdi fal baktirdim falda da herseferinde o cikiyo hem ismini soyluyolar …Bu nedir

Görmüş olduğunuz rüyayı tüm ayrıntılarıyla bize yazın! Ayrıntıların bilinmesi, rüya tabirinin doğru şekilde yapılabilmesi için çok önemlidir.

Etiketler: , , ,