RuyaTabirleri.com

Rüyada Tava Görmek

Rüyada tava görmek, sorunların çözüme kavuşmasına ve rüya sahibinin mutlu olmasına işaret eder. Bazen bir sırdaş, yoldaş ya da dost olarak tabir edilir. Cefakâr kimse anlamına gelir. Rüya sahibinin yakınında olan ve sorunlarını dinleyen gerçek bir arkadaşa delalet eder. Rüyada tava görmek hayırlara vesile olacak kimselere işaret eder. Bunlar, bazen rüya sahibine akıl hocalığı yaparak bazen de nakit sermaye desteği vererek yardım eden kimselerdir.

Rüyada Tavada Yemek Yapmak

Rüya sahibinin ev içindeki huzuruna, rahatlığına ve nimete işaret eder. Rüya sahibinin evindeki bereket sayesinde mutfağı dolup taşıyor, aile bireyleri yokluk nedir bilmiyorlardır. Her istediklerini kolaylıkla alıp, doyasıya yiyip içebiliyorlar, gözleri hiçbir şeyde kalmıyor demektir.

Rüyada Tavada Yemek Görmek

Rüyada tavanın içinde yemek görmek, rüya sahibinin hem kazancın da hem de rızkında büyük artış olacağına, kişinin dünya malında önemli derecede bolluk yaşanacağına ve tüm sıkıntılarından kurtulacağına işaret eder.

Rüyada Tava Tencere Görmek

Rüyada hem tava hem tencere görmek, yani bu iki nesneyi rüyada bir arada görmek, çok üzücü bir olayın yaşanması ya da üzücü bir haber alınması anlamına gelir. Her durumda musibet yaşamak şeklinde değerlendirilir.

Rüyada Bulaşık Görmek

Rüyasında bulaşık gören kişinin hayattaki yükü gittikçe artacak, rüya sahibi üzüldükçe üzülecek, her şey daha iyiye gitmesi gerekirken daha da kötüye gidecek demektir. Bu rüya, kişi için sıkıntı verecek hallere düşmeye delalettir.

Rüyada Bulaşık Yıkamak

Rüyada bulaşık yıkamak, kişi için zarar etmek anlamına gelir. Rüya sahibi maldan ya da paradan yana zarar edecek ve büyük oranda maddi çöküntüye uğrayacak demektir.

Rüyada Kap Kacak Görmek

Rüyada görülen kap kacak kirliyse hastalık, temizse mal mülk anlamına gelir.

Bu Rüya Tabirini Paylaş!

Google+'da
Rüyada Tava Görmek Hakkındaki Rüyalar;

  1. Siff (12 Haziran 2014 saat: 01:44)

    Rüyamda Annemin vitrini benim evimdeymiş tanımadıgım bir kadın evdeki vitrinin önünde dua okuyup sallanıyor sonra vitrinin içinde bir tava çıkarıyo içinde tavanın kuran yazıları var. Tavayı görünce bize yemek getiren komşunun diyorum. Kadın bana o kişi çok şey yapmış off offf diyor . Vitrinin içinden altın bir tesbih var onu alıyorum kimin diye düşünürken uyandım (. (.annemi ve babamı üç sene önce kaybettim)
    Yorumlarsanız tesekkür ederim.


  2. Seçil (02 Eylül 2015 saat: 12:37)

    Rüyamda eski erkek arkadaşımla telefonda konuşuyorum ve öğrencilerime derste öğreteceğim bir sanat müziği parçasından bahsediyorum ve nasıl öğreteceğimi soruyorum o da şarkıyı söylüyor ve baZı makamsal özelliklerine dikkat çekerek şarkıyı öğretirken bunlara vurgu yap diye tembihliyor beni sonra telefonda konuşurken aslında birden karşımda konuşuyor görüyorum.


  3. Songül (22 Eylül 2015 saat: 10:26)

    Rüyamda bir tanidigima oturmaya gidiyoruz.yemek yemisiz sonra ben kalkip bulasiklari yikamaya basliyorum.rüyamda bem beyaz bir tabagi görüyorum suyun akmasi icin tabagi ters tarsfina ceviriyorum.sonra uzun bir firin tavasi yikamaya devam ediyorum tavayi ters cevirip arka tarafinin ne kadar kirli diye düsünerekten yikamaya devam ederken tava kiriliyo porsellenden oldugu icin.sonra ben cok üzgün oldumu belirtiyorum arkadasima ve yenisini alacagimi söylüyorum arkadasimda bana nerden aldigini ve nekadar ödedigini söylüyo sonra zaten uyanmaya basladim acaba bu rüya ne anlamina geliyo


Görmüş olduğunuz rüyayı tüm ayrıntılarıyla bize yazın! Yapmış olduğunuz yorumlar tüm sitemiz kullanıcılarına açık olarak yayınlanacaktır.

Etiketler: , , , ,