RuyaTabirleri.com

Rüyada Tren Yolculuğu Görmek

Rüyada tren yolculuğu, kişinin iş hayatında emin adımlarla ilerleyeceğinin ve büyük başarılar elde edeceğinin göstergesidir. Trenle uzak yerlere giden kişi, gerçek hayatında da bir yolculuğa çıkar ve bu yolculuktan büyük menfaatler elde eder. Rüyada trene geç kalmak, önünüze çıkacak bir imkânı değerlendiremeyip fırsatları kaçıracağınıza yorumlanmaktadır. Rüyada tünele giren bir tren görmek, işlerinizin bir dönem durgun şekilde ilerleyeceğine, trenin tünelden çıkması ise çalışma hayatında yaşadığınız zorlukların biteceğine delalet eder. Rüyada trene yetişmek için koşmak, acele ulaşacak habere ve bu haber sonucunda sevinmeye yorumlanır.

Rüyada Demiryolu Görmek

Rüyada görülen demiryolu yolculuğa işarettir. Demiryolu ne kadar uzunluktaysa çıkacağınız yolculuk da o kadar uzak bir mesafeye gerçekleşir. Rüyada demiryolu üzerinde yürüyen kişi kendisini tehlikeye atar. Bu rüya aynı zamanda iş hayatınızda çeşitli riskler alacağınızın göstergesidir. Rüyada demiryolu üzerinde tren görmek, kişinin korkularından emin olmasına ve endişe duyduğu konularda rahatlamasına delalet eder. Rüyada demiryolunda çalışan bir işçi olduğunuzu görmeniz, iş hayatında birtakım sorunlar yaşamanızın veya patronunuzla aranızda çıkacak bazı meselelerin habercisidir.

Rüyada Metro Görmek

Rüyada metro görmek, hedeflerinizin değişeceğine ve şimdiki mesleğinizden çok farklı bir meslekte kendinizi göstereceğinize işarettir. Rüyada yer altı treni yani metroyu gören veya ona binen kişi gizli kapaklı işler çevirir. Bu rüya aynı zamanda farklı bir alana yönelmeye, yeni bir sanat öğrenmeye, iş yaşamında şimdiki çalışmalarınızın dışında çok farklı bir konu üzerinde çalışıp başarılı olmaya işarettir.

Rüyada Tren Yolculuğu Görmenin Psikolojik Tabiri

Rüyada tren yolculuğu gören kişi, karakter olarak seyahat etmekten hoşlanan ve özgür ruha sahip olan bir kimsedir. Bu rüya kişinin içindeki yer değiştirme isteğinin ve yeni bir başlangıç yapma arzusunun bir göstergesidir.

Bu Rüya Tabirini Paylaş!

Google+'da
Rüyada Tren Yolculuğu Görmek Hakkındaki Rüyalar;

1. peri (15 Şubat 2015 saat: 09:19)

kızımla beraber trenin üstünde yolculuk ediyoruz gece karanlık olduğu için otların arasından geçerken korkuyorum elimle etrafı inceliyorum sonra istanbul Köprüsünün altından denizin üstünden geçiyoruz her yer başdönrücü bir ışıltı trenin üzerine yatıp izliyorum telefon la resim çekilmek istiyorum ama telefon kilidini açamıyorum. istanbul u geçince duruyor. tren den iniyoruz yanımda tabanca varmış. arama yapılıyor diyen oğlumun kapşonunun içine saklıyorum .nereye gideceğimi soruyorlar. düşünüyorum bilmiyorum nereye gideceğimi sonra bayan polis örnek veriyor adana , Ankara Mersin nereye diye. Aaa Adana diyorum erkek polis de Suriye diyor. Evet Suriye’ye yle sınırız olur diyorum. Ve ağlayarak trene biniyoruz.:-(

2. Merisa (03 Mart 2015 saat: 06:40)

İyi günler. Ben beş ya da altı gündú istihare namazı kılıyorum. Rabb’ime danışmak istediğim konu ise şimdiki okulumun mu, yoksa yeni açılan bir okulun mu benim icin daha hayırlı olduğu. Bir kere rüyamda tren görmüştüm, ancak rengini hatırlamadığım için cok ciddiye almamıştım. Fakat bugün yine gordum. İkisinde de nereye gittiğimi bilmediğim bir trende yolculuk yapıyorum. Ve tren düdüğü de duydum. İlk rüyada erkek bir arkadası, digerindeyse cıktığı kız arkadasi gördüm. Ayrica ikinci rüyada bir de bebek arabası gördüm. Bütün bunların anlamı ne olabilir? Acaba rüyada tren görmek hayırlı oldugu icin diğer okulu mu secmeliyim? Yardımcı olursanız cok sevinirim. Şimdiden cok teşekkür ederim ve Allah Razı olsun. İyi günler.

3. Selim (16 Haziran 2015 saat: 09:54)

Bazı sınıf arkadaşlarım ve sınıf öğretmenimle beraber bir metro gibi birseye biniyoruz ilerliyoruz sonra arkadan araba gibi birşey geliyor oni geçmek için metroyu kullanan kişi tam gaz gidiyor vee sola dönecekken fren yavas işleyip çarpıyoruz ve aşağıya düşüyoruz aşağı düşerken felak süresini okuyorum. Kimseye birşey olmuyor ve istasyona düşüyoruz istasyondan sınıf hocamız rayı kullanmayalim diyerek teker gibi birşey alttan çıkıyor ve diger metro yolunu kullanıyoruz önümüzde engel çıkıyor. Kızıl renginde bir göl ve kirli renkte ayri gol var bizim metroyla gideceğimiz yol altta ama altta tunel gibi biyer var metroyu kullanan kişi alta iniyor be birisi onu çekiyor sonra birisi beni ceksin diyor ama sınıf hocamızda gidiyoe daha sonra biz iniyoruz aşağıya be bir tane kedi bana doğru bakıyor. Bir adam ölü şekilde yatiyor. Daha sonra sadece kafasi olan bir yaratık geliyor ve rüyam bitiyor.

4. A.Aslan (27 Ağustos 2015 saat: 10:47)

Meraba ben rüyamda oğluna trene biniyorum trenin en ön vagondan biniyoruz makinist kucağında bir co cuk onların yanında edilerek ayaklarının ucundan geçiyoruz daha sonra normal bir vagona geçiyoruz bu arada tren hareket ediyor buz inmek isterken eski bir arkadaşım karşılaşıyoruz bizi istersek trenle seyahate Göndereceğini söylüyor tren hareket ediyor ve oğluna biz trende iniyiruz

5. Hatice (03 Eylül 2015 saat: 18:22)

Ruyamda kurstan cikiyorum ve annemle birlkte ustu acik bir trene biniyoruz.tren sehrin icinden gecerken sağ tarafta bir havuzun icinde ölmüş balıklar var üstünde de kuşlar var onlari yiyorlar.ilerlerken bir baska havuz var onun icindeki balıklar yaşıyor. Göl kenarindan yolculuğa devam ediyoruz ve yapay bir şelalenin icinden geciyoruz. Eve geliyoruz ve evimiz denize kenarinda yeni yari insaat halinde

6. İsimsiz (06 Kasım 2015 saat: 04:51)

Ben rüyamda ailem ve ben valiz falan ne varsa almışız elimize ve trene binip biyere gidiyoruz. Babam bize diyoki arabayı satmak durumunda kalmasaydım bunları elimiZde taşımak zorunda kalmazdık falan diyodu sonra kötü bi haber geliyodu ablamın trafik kazasında öldüğünü istanbuldan eskişehire gitmemiz gerekiyodu Ben ablamın öldüğüne okadar çok ağlıyorum ki uyandığımda ağlamış hissi bırakmıştı

7. Turgut (20 Temmuz 2016 saat: 05:20)

Ruyamda hiLi trenin donen ve yukselen raydan gectigini gordum. Bende gitsem mi derken kendimi hiLi trenin icinde gordum. Okadar hizlaniyordu ki anlatamam. Sonra ilk duraktan iner geri donerim sonra giderim dedim. Ilk iatasyonda durdu. Dedim burdan geri donebikir miyim diye. Donemezsin cok uzak dediler. Ancak ben giderim dedim. Sonra tuvalet ariyordum istasyonun arkasina gectim. Lavoboya gecmeden once havanin hafif karardigini gordum ve karaimda okadar sahsaali bir cami vardi ki anlatamam. Telefonumu actim resim cekiyirdum. Adeta kameranin goruntu ekraninda parlayan kriataller aliyordu. Daha iyi pozisyon alim dedim kamerayi tekrar actim ki kendim de giruntude gorundugumu farkettim. Muhtemelen arkadaki kaiktan oyle oluyor dedum aciyi duzeltirken bi baktim ki o ben diilim bir bayan. Ve o esnada baya korktum. Yanima keldi bizi tanimadin mibdedi. Aa sizmisini dedim. Ama adinizi unuttum dedim. Sonra civitmaya basladilar ancak niyetlerini ogrendim beni oldureceklerdi. Ellerinden kactim Kacarken uyandim

8. aysel (08 Ağustos 2016 saat: 09:27)

Ruyamda trene biniyorum nereye gittigimi bilmiyorum ama yarı yolda arkadaşım beni indiriyodu gideceğim yere varamiyodum. Gittigim yeri bilmediğim halde varamadim diye uzuluyordum. Sonra kaçıyorum ailemden herkesten neden kaçtığımı anlam veremiyorum bildiğim tek şey kaçmak ve o trene tekrar binmekti bu seferde babam engel oluyirdu

9. Yagönül (13 Ekim 2016 saat: 01:40)

Rüyada valizimi topluyorum yiyenime diyorum esyalarini topla cantana koy az esya koyma bende ne kadar sigiyorsa dolduruyorum. Istasyona yetisdik 5:23 de tren kalkiyor. Iki erkek tanimadigim kosuyorlar yetis mek istiyorlar yetisemiyorlar diyorum siz kasirdiniz saat 5:23 de kalkiyor dedim size .biz yetisdik ama

10. emircan kaya (05 Kasım 2016 saat: 03:22)

Benim ruyamda ise gece 3 gibi savas gibi bir sey oluyor ve ben abim matematik hocam kuzenim sira arkadasim 10 kisi civari trene biniyoruz hepimiz en arka vagondayiz giderken bir ara tren vagondan kopup tekrar birlesiyor ve bir istasyonda iniyoruz ben inerken raylara dusuyorum ve raylarin arasindan trenlerden kacarak tekrar cikiyorum ve burada uyandim saat suan gece 3 20

Görmüş olduğunuz rüyayı tüm ayrıntılarıyla bize yazın! Yapmış olduğunuz yorumlar tüm sitemiz kullanıcılarına açık olarak yayınlanacaktır.