RuyaTabirleri.com

Rüyada Uzun Zamandır Görmediğin Birini Görmek

Rüyada uzun zamandır görmediğin birini görmek, gelecek güzel bir havadise, nicedir beklenen ama bir türlü olmayan dileklerin gerçekleşeceğine işarettir. Genellikle bu tip rüyalar gören kimseler çok büyük sevinç uyandıran gelişmeler yaşayarak, hem sosyal hayatlarında çok mutlu, hem de özel hayatlarında çok huzurlu bir döneme girerler. Geçmişte yapılan güzel işlerin bugün kişiye güzel gelişmeler olarak dönmesinin de alameti olan rüya, bekar kimseler için eski bir aşkın yeniden alevlenmesi ve evlilik fikrinin gündeme gelmesi şeklinde de yorumlanır.

Rüyada Eski Bir Arkadaşı Görmek

Sevilen bir eski arkadaş görmek kişi için yakın çevreden gelecek önemli bir desteği işaret eder. Eğer borçlar varsa farklı çözümler gündeme gelir ve rüya sahibi büyük bir rahatlama yaşar. Sevilmeyen bir eski arkadaşı rüyasında gören kişiler üzücü bir haber alırlar veya kendileri ile ilgili çirkin iftiralar, dedikodular duyarlar. Aile içinde yaşanacak bir kırgınlığa da haber veren rüya, kişinin sakladığı sırların ortaya çıkması sonucu sıkıntılı zamanlar yaşaması anlamına da gelir. İslami açıdan eski bir arkadaş gören kişi, dini konularda bilge birine danışır ve iman gücü artar.

Rüyada Eski Bir Tanıdıkla Konuşmak

Özellikle iş yaşamında fikri alınacak deneyimli kimseler ile tanışılacağına, farklı deneyimler elde edip kazancın artırılacağına işaret eder. Bu rüya kişinin sosyal statüsünde de önemli bir aşama kaydedeceğini ve itibar sahibi olacağını bildirir. Rüya sahibine tecrübeleri ile önderlik yapacak olan aile büyüklerine de alamettir.

Rüyada Uzun Zamandır Görmediğin Birini Görmenin Psikolojik Yorumu

Geçmişle bağı çok olan, bugüne adapte olmakta sorunlar yaşayan ve her an geçmişe bağlı yaşayan, melankolik, duygusal ve mantığı ile karar alamayan kişileri sembolize eder. Geçmiş yaşamlarına takıntılı şekilde saplanan ve içinde bulundukları ana dair her türlü fırsatı kaçıran, bu kısır döngüden bir türlü kurtulamayan kişilerin gördükleri rüyalardan biridir.

Bu Rüya Tabirini Paylaş!

Google+'da
Rüyada Uzun Zamandır Görmediğin Birini Görmek Hakkındaki Rüyalar;

  1. betüül (23 Ekim 2014 saat: 11:00)

    Kız arkadaşım eski sevgilim ve beni rüyasında görüyor bizi yeşillik ve göl olan biyere götürüyor benım eski sevgilim orada balık tutuyor göle kan dalıyor tuttuğu balıktan sonra köpekbalığı cıkıyor ben karaya koyuyorum o balığı köpekbalığı yedin gitsin diye sonra alıp göle atıyorlar küçük balığı daha sonra gidiyor köpek balığı bizde balık yiyoruz ve snra gidip biyere oturuyoruz o arada arkadasım üzerime atlayıp barışın lütfen diyor eski sevgilimde lütfen barıs benimle diyor ikiside Israr ediyor o arada uyanıyor


  2. Hakan (22 Aralık 2014 saat: 23:47)

    Merhaba
    Rüyada, otobüste oldugumu ve elimde simit görüyorum
    Fakat hemen sonra, metroda oldugumu görüyorum
    Ve karşıma uzun Zamandır görüşmediğim aramızın çok iyi olmadıgı, halamın
    Damadı oturuyor . Gözü elimdeki simitte. Bende yarısını ona veriyorum , hemen yiyip bitiriyor.
    Lütfen yorumlarmısınız


  3. İBRAHİM (16 Ocak 2015 saat: 09:08)

    merhaba s.a

    rüyam çok detaylı ve değişik bir rüya idi.inşallah allah(c.c) hayra yorar.benim rüyamda gelişen olaylarda normal bir gündü ve mevcut evimin dışında başka bir evde oturuyorum.mahallede yeni komşularımla beraber sokakta oturmuş çay içiyorduk.bi anda gökyüzünün değişik bi hal aldığını gördüm ve komşularıma gösterdim.gökyüzü güneşin doğduğu taraftan bir anda bomba patlar gibi gökyüzü patlıyor ardından geri çekilip bir daha tekrar patlıyor ve sonra patlama çok daha şiddetli oluyor.gökyüzünü ateş sarıyor. ve ardından gökten taşlar yağıyor.o kadar şiddetli yağıyorki ben ve baldızımın yetim kızını ve bi de yan komşum olan yaşlı bir amcayı alıp bi garaja saklanıyorum.balzımın kızına gelen her kaya kütlesini bi herkül gibi geri çeviriyorum. bu olay bir saat kadar devam ediyor.ardından yaşlı amcaya bir taş geliyo ve orada vefat ediyo.ardından taş yağmuru kesiliyor ve orada uyuya kaldıktan sonra uyanıyoruz ve kapıyı açtığımda heryerin değiştiğini görüyorum. sokaktan geçen bir çocuğa sorduğumda bana abi biz 2060 yılındayız.ama bizde herhangi bir yaşlanma filan yok.sadece elbisemizin simsiyah bi imam cübbesinin olduğunu fark ediyorum.ailemi aradğım sırada ailemin yerini tarif ediyo ve ailem ile görüştüğüm sırada hıçkıra hıçkıra ağlıyorum.ve fark ediyorum ki ailemden sadece 2 baldızım ve eşimin kaldığını fark ediyorum , oğlum , bacanaklarım hepsi vefat etmişler. eşime sorduğumda herkesin öldüğünü söylüyor.bu sırada uykudan uyanıyorum. LÜTFEN BU KONU HAKKINDA YORUM BEKLİYORUM. HEPİNİZ ALLAHA EMANET OLUN. HAYIRLI GÜNLER…


  4. ayse (16 Ocak 2015 saat: 11:31)

    Ruyamda yüksek bi binannin ama bina o kadar yüksekki cati katindayim boyle balkon gibi elimde iki teledon var biri kendi telefonum teki arkadasimin telefonu balkonun boyle duvarna ustu mermer telefnlari oraya koyuyorum mermerin ustune cikiyorum tan donerken ayagin benim telefona carpiyo arabanin ustune dusuyo arabanin cami catliyo telefon arabaya kalip gibi yapisiyo arabada simsiyahti arkadasimla inip arabayi ariyoruz binalar hep ayni cok yuksek olduklari icin arabayi zor buluyorz ama bulduk sonra arabanin yaninda sahipleri 50 yas arasi nolmus diye arabaya bakiyolar sonra bizdr gidiyoruz yanlarina telfon dustu yukardan falan diyoruz sonra arabanin sahipleriyle muhabbet etmeye basliyoruz uyaniyoruz zaten sonra. Rica etsem yorumlarmisiniz


  5. Teoman (18 Ocak 2015 saat: 16:38)

    uyamda kisgunu sari ekin bictirdim bicer doverle bende tarlasinda gezindim birde ekinin kokleri agac koku gibi oluyor bune anlama geliyor birde ruyamda mezara birini gomuyoz ama tekrar cikinca inek seklinde canli cikiyor allahim hayra cikarir inşallah ruyami cevabini bekliyorum


  6. volkan (27 Ocak 2015 saat: 22:32)

    Benim bir arkadaşım var bazı olaylar yüzünden Rizeye gitti hala unutamadım çok seviyorum ve çok özledim aradan 1 yıl geçti geçen gün rüyamda yanımdaydı sürekli gülümsüyordu ve ben sürekli onu izliyordum. Lütfen yorumlayabilir misiniz??


  7. Çiğdem (22 Nisan 2015 saat: 10:53)

    Rüyamda uzun zamandır görmediğim bayan iş arkadaşımı görüyorum alt dişleri var üst dişlerininde sağ tarafı var sol tarafı yoktu çok çirkin görünüyordu diş yaptırıyormuş yanında şişman bir bayan vardı valizleri vardı acele ediyodu uzun yola gidecekmiş ikimizde açık otoparkta bekliyorduk stresliydim tel çaldı uyandım


  8. Zeynep (24 Nisan 2015 saat: 13:18)

    Rüyamda 2 senedir görüşmediğim en takın arkadaşımı gördüm. Onların evinde ikimiz sohbet ediyoruz sonra birlikte balkona çıkıp sigara içmek istiyoruz ama salondan çıkmayalım balkona diyorum aenin odanda ki balkona gidelim diyorum ve biz sarıla sarıla onun balkonuna doğru gidiyoruz. Sonra da uyandım.


  9. bahar (21 Haziran 2015 saat: 13:21)

    Rüyamda karanlık bir yerde ormanlık bir alanda arkadaşlarla ve ailemle birlikte kamp gibi birşey yapıyoruz ve karavaninin içindeyiz. Çok fazla şimşek çakıyor gökyüzünü aydınlatacak derecede ve yıldırımlardan biri bizim karavanin hemen yanına düşüyor sonra ben korkup kaçıyorum hızlı hızlı tek başıma koşuyorum daha sonra eski sevgilimle karşılaşıyoruz önce beni pek umursamıyor ama sonra sarılıyoruz gündüz olduğunda bizim binada babamla karşılasiyoruz ama bi sorun yaşanmıyor sonrasinda da apartmandan çıkıp elele gidiyoruz… Sonra da uyandim. Lütfen yorumlayin


  10. ahsen (06 Şubat 2016 saat: 13:18)

    rüyamda uzun ZAMANDIR görmedigim bir ARKADASIMI görüyorum. bu ARKADASIMA NUMARASINI vermesini söyledim . Oda numarayi verdi. Uyandigimda hemen telefonumu alip numarayi cevirip aradim ama numaranin baskasina ait oldugunu ogrendim. Gordugum bu ruyayi lutfen yorumlayin


  11. Rabia (02 Nisan 2016 saat: 06:17)

    Ruyamda ilk once kucuk teyzemle alisveris yapiyoruz buyuk teyzem beni ariyor kuzenimde bnm yaslarimda diyo iste O oraya gelicek almaya git onu yoksa korkar diyo ama kiz bnm yaslarimda yani neyse bnde kucuk teyzemle almaya gidiyorum rruyanin burasinda kucuk teyzem gozukmuyor kuzenimi aliyorum eve geri donerken iki yil once cok yakin oldugum sirlarimi paylastigim ceylan adinda bir arkadasim var onunla karsilasiyoruz bn hemn taniyorum konusuyoruz iste bn diyorum bn seni bizim okulda gordum ama cikaramadim emin olamadim diyorum o da diyo evet bn de seni gormedim diyo gercek hayatta ceylan bnden bir yas buyuk ama gec yazilmis okula sinif arkadasimdi zaten ben 10 a gidiyorum ve baska arkdaslarimdan onun babasinin okula yollamadigini ogrendim .ama ruyada iste 11 e gidiyorum diyo bnde neden oldugunu sordugumda yasi zaten 11 e uygun oldugunu soyluyo sonra subesini felan diyo onun subesinde bizim eskiden sevmedigimiz bi kiz var bn onun da osinifta oldugunu soylerken pastaneye giriyoruz malzeme aliyoruz yolda pesimize 5 tane cogu zaten bizden kucuk ama japon cocuklar takiliyo kuzenime biri satasiyo bizde kavga ediyoruz onlarla neyse onlar basimizdan gidince yuksek bi yere oturup kek yapmaya basliyoruz kakaolu ben ustune puding koyuyorum sonra ceylanla birlikte hind. Cevizleri dokuyoruz cok lezzetli Gozukuo iki tepsi yapiyoruz sonra ceylan eski mahallesindeki yerleri gosterio bn cok degismis diyorum tepsiden birini aliyorum eve giderken ustune bastiriyorum iki elimle skiyorum sunger gibi olmus tadini begenmem diye dusunuyorum eve gidince kesip yadina bakiyorum ama mozailkli kek oluo ve sosu olmuo kekin tadi yine guzel oluo o sirada gercek hayatta ezan okunuo bnde uyanip ayagi kalkiyorum zaten simdi kalktim ve merak ettim ruyanin anlamini pazartesi gunu evine ugramayi dusunuyorum cunku durduk yere ruyada girdi kotu biseyler olucak gibi hissediyorum Ceylani hm ozledim hemde merak ettim.


  12. burcu kaya (03 Nisan 2016 saat: 14:07)

    rüyamda en son 8 yıl önce gördüğüm bir arkadaşımı gördüm.Kendi erkek model oluyordu.Kendi fotoğraflarını dergide görmüştüm.Bizonun dergiye çıktığını görünce çok şaşaırmıştık.Hatta önce şşaırdık aaa doğru olamaz falan diye sonra daha dikkatli bakınca anladık.Kendisini 8 yıldır görmedim ama iletişimimiz de pek yoktur.Aslında ailelerimiz tanışıyor ve bizde birbirimizi çocukluktan tanıyoruz.En son onu çocukken görmüştüm.Zaten şu an kendisi 19-20 yaşında.Onu normalde hiç görmezken bir anda gece rüyama girdi.Bu neye yorumlanır acaba.


  13. Kumsal (19 Nisan 2016 saat: 09:41)

    Merhabalar
    Rüyamda yaklaşık 3 senedir görmediğim aramızın çok kötü olmadığı erkek bir kişiyi gördüm.evdeyim sonra kapı çaldı baktım o çocuk bana güldü naber falan dedi bende iyiyim dedim sonra ona sordum sen nasılsın diye oda gülümseyerek iyi diyordu yanında da birkaç tane çocuk vardı ama onları tanımıyorum ve onlar beni tanıyormuş gibi bırakıyorlardı birazcık konuştuktan sonra bi baktım dışarıdaki bir bankta oturuyoruz sonra ben kalkıp gidiyorum oda peşimden geliyor sürekli arkamda dolanıyor bana sürekli gülümseyerek bakiyo ve benimle konuşmaya çalışıyor benden birşey istiyor tam olarak hatırlamıyorum bende olmaz diyorum ama sonra bana gülümseyerek elimden çekiyor ama bunlar yaşanırken bende ona gülümsüyorum sadece eskiden biraz kizgin olduğum icin böyle davranıyorum sonra bizim aramız iyice güzel oluyor ama biranda o çocuk kayıp oluyor ariyorum arıyorum bulamıyorum sonra çok üzülüyorum çünkü iyi bir çocuk ve gitmesini istemiyorum sonrada rüya bitiyordu arkadaşlar ne demek bilen varmı lutfen söylesin


  14. zübeyde (31 Mayıs 2016 saat: 08:19)

    Rüyamda memleketime gitcem diye hazirlaniyorum eski dostlarimla vedalasiyorum arkadasim benden karpuz istiyor bende karpuz aliyorum ona gitmeden once karpuz aldiktan sonra vazgeciyorum babam bitane otomobille beni almaya geliyor fakat ben biraz gitmekten vazgeciyorum ruyam cok karsisikti sadece bu kadarını hatirliyorum


  15. duygu (29 Haziran 2016 saat: 10:32)

    Biliyorsunuz okullar kapandi ben de rüyamda uzun zaman değil ama yaklaşık 3 haftadan beri o arkadaşlarımı görmüyorum. Ruyam şu:bizi sınıfta hoca kız erkek oturtturuyor sonra benim de yanima sevdiğim bir arkadaşım oturuyor sonra ben içimden diyorum ki sanirim o da beni seviyor diyorum sonra karsi sıralara baktığımda yine arkadaşlarım kız erkek oturuyor sonra ben kendimi bi anda kiz arkadaşlarımın yanında buluyorum otobüs durağındayiz sonra karsi kaldırıma geçiyoruz oradan da diger kaldirima geciyoruz sonra okulun bahçesine tek başıma giriyorum sonra bahçede hayatta nefret ettiğim insanlardan biri duruyor (karşı sınıftan biri) bwnim de elimde muzik aleti var müzik aletini yere fırlatıyor sonra bi şekilde sınıfa gidiyorum kimse yok sonra herkes gelmeye başlıyor sonra hayatımda hiç gormedigim bir hocaya diyorum ki hocam bu cocuk benim müzik aletimi yere atti diyorum hoca umursamuyor ben deyerime oyturuyorum uyaniyorum


  16. hasan (16 Temmuz 2016 saat: 08:06)

    Bekarim ruyamda ayni Allah Hayir etsin Insallah.ayni bna benzeyen bi oglumun oldugunu goruom babam bana nasihat edior.iste baba oldun oglunun kilina zarar gelirse icin parcalanir die soyleniordu. Bi anda bebek bulundugu yerden dusup kafasi betona geldi ve babam o esnada nabzina bakip burnundan kan geldigini ve vefat ettigini soyledi benim icim parcalandi o telasla hadtaneye giitmemiz gerektigini soyledim ve o esnada bebek gozlerini acti ben doktora gitmekte israr ettim fakat babam gidersek ayni seyleri yapacaklar deip kestirip atti bnde cocugu yataga yatirdim ve oyandim


  17. zehra (18 Ağustos 2016 saat: 14:38)

    Rüyamda uzun bir süredir görmediğim çocukluk arkadaşımı görüyordum normalde aklımda asık suratlı bir erkek olarak kalmasına rağmen bir yerde oturmuş ve bana gülümseyerek bişeyler anlattığını görüyordum. Ama sesini hiç duymuyordum.


  18. Gizem akbaba (22 Ağustos 2016 saat: 15:08)

    Rüyamda bir oda iki kapı
    içeriye giriyorum ve bütün anılarımı Küçüklüğümden bu yana doğru olan duvarda görüyorum, ondan sonra diğer kapıdan gitmek isterken eski sevgilimi görüyorum
    Konuşuyoruz herşeyi tüm olanları
    Ondan sonra kayboluyor gidiyor,ben de orda 2.5 sene duruyorum oturuyorum ağlıyorum, sonra yine geliyor- eski sevgilim – yine konuşuyoruz.
    Benimle kalıp kalmamak konusu
    O da susuyor bende kapıyı açıp gidiyorum
    Ondan sonra uyanıyorum


  19. yakup (17 Ekim 2016 saat: 16:58)

    rüyamda uçurumun kenarında çok uzun zamandır görmediğim iki arkadaşımla birlikteyim. Erkek olan bayan arkadasımı uçurumdan atmaya çalısıyor bende bunu fark edince panik içerisinde engellemeye çalışıyorum yapmamasını söylüyorum benim için değerli olduğunu anlatıyorum yapmaması için bunun üzerine bana şaka yaptıklarını anlıyorum kız bir anda uçarak üzerime geliyor bende uçarak uzaklaşıyorum sonrasında kız yanıma gelıyor havada benı yakalıyor uzaklaşmaya çalışsamda yapamaıyorum.


Görmüş olduğunuz rüyayı tüm ayrıntılarıyla bize yazın! Yapmış olduğunuz yorumlar tüm sitemiz kullanıcılarına açık olarak yayınlanacaktır.

Etiketler: , , ,