RuyaTabirleri.com

Rüyada Yabancı Ülkeye Gitmek

Rüyada yabancı ülkeye gitmek, gören kişinin bulunduğu durumdan daha farklı bir duruma geçmesine, yeni başlangıçlar yapmaya, yeni bir meslek edinmeye, iyi halden kötü hala veya kötü halden iyi hale geçmeye yorumlanmaktadır. Rüyada uzak bir ülkeye giden, korktuklarından emin olur. Rüyasında yabancı bir ülkeye gidip orada yerleşen kimse, yolculuğa çıkar veya mekan değişikliği yağar. Bu rüya aynı zamanda tanımadığınız kişilerle birlikte olacağınıza, farklı meclislerde bulunmaya delalettir. Rüyada hazırlık yaparak yolculuğa çıkmak fena bir durumdan kurtulmaya işarettir. Eğer gittiğiniz ülke daha kötü ve pis bir yer ise, iyi durumunuzun bozulacağına ve daha kötü bir duruma düşeceğinize delalet eder.

Rüyada Yabancı İnsanlar Görmek

Rüyada görülen yabancı insanlar, dünya hayatında karşılaşacağınız ve tanışıp arkadaş olacağınız kimselerdir. Bu rüyayı gören kişi, yeni bir ortama girer ve o mekanda hali iyi olur. aynı zamanda böyle bir rüya, iki yüzlü dost görünümlü düşmanlara ve onların sizin hakkınızda planladıkları hilelere de işaret etmektedir.

Rüyada Yolculuğa Çıkmak

Rüyada yolculuğa çıkan ve bilinmeyen bir yere giden kimse, hiç beklemediği durumlarla karşı karşıya kalır. Rüyada bavulunu toplayıp uzun bir yolculuğa çıkan gerçek hayatında da böyle bir seyahat yapar. Rüyada yolculuk etmek bazen de kısa dostluklara işaret etmektedir. Rüyasında hazırlık yapmadan yolculuğa çıkan kişi hiç beklemediği bir anda seyahat etmek zorunda kalır. Bazen de bu rüya işinizin yolunda gitmemesine ya da çalışmalarınızda beklediğiniz başarıları alamamanıza delalet eder.

Rüyada Yabancı Ülkeye Gitmek

Böyle bir rüya gören kimse özgür ruhlu, değişikliklere açık ve farklılıklardan hoşlanan bir kimsedir. Bu rüya iç dünyasında sürekli gezme ve farklı yerler görme aynı zamanda da değişik insanlar tanıma isteği olan ve hayatı dolu dolu yaşamak isteyen kişilerin gördükleri bir rüyadır.

Bu Rüya Tabirini Paylaş!

Google+'da
Rüyada Yabancı Ülkeye Gitmek Hakkındaki Rüyalar;

1. nesil (17 Ocak 2015 saat: 20:29)

rüyamda ALMANYA daydım burda eski bir arkadaşım oradaymış onunla idim daha sonra o işe gitti bana gez kafede falan oturursun dedi bende dolaşmaya başladım

her yer yemyeşildi fakat yeşilin üzerinde mor pembe otlar çok güzeldi sonra bir alışveriş merkezinde mi resim galerisimi bir yerde idim orda bir kadın vardı türktü çocuğuna sesleniyordu kadına selam verdim oda benimde türk olduğumu görünce çok sevindi
    tuvalete gitmek istediğini söyledi bende ona yardımcı oldum.daha sonra dolaşmaya devam ettim her tarafta trenler tramvaylar vardı yanımda dere gibi bir havuz içinden geçen oyuncaklar çok güzeldi.sonra geri nasıl döneceğim diye düşündüm kayboldum.daha sonra tren kazası gördüm havaya kalkmıştı çok korktum.ayrıca bu benim ikinci gidişim miş almanya ya aman ALLAH ım dedim ordan kaçarken uyandım

2. emine ışık (27 Ocak 2015 saat: 10:55)

Rüyamda almanyadaydım tanıdıklarımı görüyordum farklı alman kültürüne ait yemekler yapıyorlardı ben onlara güzel yemek yapabileceğimi söyledim almanları görüyordum bir asfaltta ilerlerken yolun killi sarımsı birtoprak türüydü yağmur yağdığı halde biz tertemiz yürüyorduk eşim ve kızım vardı kızım yolunu şaşırmış ayrılmıştı bizden bizi beklemesini söyledim ve yolun sonu uçurum gibiydi o arada uyandım ve hemen dalmışım aynı yer aynı killi toprak yağmurla ıslanmış ve yolun sonu uçurum değildi evler falan vardı

3. burak (08 Şubat 2015 saat: 10:27)

Ruyamda Miami deydim . Anlamadım öyle yerlerde pek hevesim yoktur ama neyse. Miamide Bi tane yemek restorantı varmış ordada benim, Bi tane erdem diye arkadaşım çalışıyormuş. Neyse gidiyorum iş için yardımcı oluyor. Ondan sonra akşam başla diyorlar gidiyorum akşam kadın iş sahibi akşam geldiğimde elemana ihtiyacımız yok diyo fakat elimi tutarak söylüyor. İş çıkışına gelmiş erdeminde beraber bir yokuştan iniyoruz fakat etrafta hep papağanlar rengareng kuşlar ve Bi tanede rengi karma olan bir yılan beni takip ediyor ama beni hiç rahatsız etmiyor sonra kayalıklara geliyoruz erdem atlıyo denize bende atlıyorum yılanda atlıyo sonra yılan atlayınca çıkıyorum Allah Allah niye atladı diye. Sonra çıkıyoruz gidiyoruz Bi tane cami görüyoruz uyanıyorum

4. erkan (01 Mart 2015 saat: 13:09)

merhaba eşim AMERİKADA uzun yıllar yaşadı yaklaşık 2 yıl önce bazı sorunlar yüzünde AMERİKAYA girişi kasım 2014 kadar yasaklanmıştı ama cezası bitti onun etkisinden midir bilmiyorum rüyamda eşimi AMERİKA’YA yerleştiğini ve telefonla sürekli beni arayıp neden gelmiyorsun AMERİKA’YA gelsene diyordu bende amerikan konsolosluğunda vize almak için uğraşıyordum eşime tamam vize alır almaz yanındayım dedim vize almaya çalıştığımı söylüyordum rüyamın ne anlama geldiğini bulamadım rüyamı yorumlarsanız sevinirim ŞUAN EŞİM YANIMDA TÜRKİYEDEYİZ

5. Orkun Özkan (09 Mart 2015 saat: 07:49)

Rüyamda annem ve kardeşim ile Almanyada idim. Pasaportlarımız yoktu. Sanki orda kalmıştık. Türkiyeye pasaportsuz dönüş nasıl yaparız diye uğraşı içindeydim. O ülkede bulunan bir ailenin evinde misafirdik, ailenin çocukları ile dolaşıyorduk, ama gittiğimiz her yer tanıdık geliyordu bana. Uçak bileti ve pasaport almak için bir bayandan yardım istedim oda yatırımları bozdur al dedi sonrası uyandım. Yorumlarsanız çok teşekkür ederim. İyi günler.

6. xuxu (17 Mart 2015 saat: 22:05)

Rüyamda amerikada güzel bir eyaletteydim. Çok heyecenlı ve mutlu idim. Sürekli fotoğraf çekip mutlu oluyordum. Yanımda şu an kim olduğunu hatırlayamadığım bir arkadaşım da yanımda idi iznimizi uzatıp biraz daha kalmak ve başka eyaletlere de gitmek istiyorduk fakat o ara ve aynı mutlulukla uyandım.

7. ay (09 Nisan 2015 saat: 13:14)

rüyada buzullarda gemi ile eşimle birlikte seyahat ediyoruz yemyeşil okyanus ve buz parçalar arasından gemiyle geçerek kıyıda camide duruyoruz eşim namazını kılıyor tekrar seyahat ediyoruz sessiz durgun deniz ve yemyeşil deniz harika manzara içime ferahlık veriyor bu arada heyecanda veriyor buzdağlarına çarpmaktan korkuyorum daha sonra yabancı bir eve gidiyoruz evde koltukta oturuyorum koltuğun kollukları buzdan diğer tarafları deriden evsahibi buzdan terlik var görmek istermisin diyor gerek yok diyorum.Yorumunuz için teşekkür ederim.

8. ünal öksüz (14 Nisan 2015 saat: 06:11)

rüyamda Almanyadaydım orda yaşayan bi akrabamla birlikte gitmistim gider gitmez alisveris yapiyorum sonra onun evine gidiyoruz gittigimizde annem yanimda oluyo daha bi gün gecmeden burayi cok özlüyorum
    kardeslerimi falan.bide rahmetli babam sanki ölmemis uzak bi yerde yasiyomusta yeni gelmis trabzona ama ben o geldikten bi gün sonra almanyaya gitmisim.anneme diyorum ben çok özledim babamla kardeslerimi..sonra ablam ve yigenlerimde yanimizda oluyo yigenim agliyo bende kiziyorum ona aglama millet uyuyo diyorum bi kac gün sonra gidicem ben bak senide getiririm babana veririm bidaha annenide furkanida göremezsin diyorum..sonra kardesimde orda oluyo birlikte disari cikiyoruz evin önünde modifiye yapilmis bi tofaş duruyo 28 plaka..baksana nasi yapmislar arabayi diyorum falan sonra köyden iki akrabamizi görüyorum hoşgeldiniz diyolar bize kucaklasiyoruz falan bizim acelemiz var diyip gidiyolar sonra eve giriyoruz işte iki gün gecmis ev sahibinin eşini hâlâ görmemisiz uyaniyo o hep birlikte yemek yiyoruz falan sonra uyandım

9. Nuran (27 Haziran 2015 saat: 17:02)

Rūyamda eşim ve ben çin e gitmişiz..çok kalabalık ve dar sokaklarda dolaşırken bi yerde bişeyler yemek istiyoruz ama benim midem almıyor..nasıl yapıldığını gösteriyorlar ve önūmūze koyuyorlar ben yemiyorum eşim tadına bakıyor..bu arada eşim çine gitmeyi planlıyor kızımla birlikte ..belki o yūzden bana malum olmùş olabilirmi..

10. Zeynep (28 Haziran 2015 saat: 17:15)

Rüyamda güney koreye gitmiştim çok enteresandı yanımda bir adam daha vardı yüzünü görmedim ama arkadaşımdı çok mutluydum bir sürü şey oldu ama hatırlamıyorum geçen haftada kuzey koredeydim askerlerden kaçıyordum bi ara yakalıyorlardı bi şekilde yine kaşıyordum çık karışık

11. Anonim (08 Ağustos 2015 saat: 08:22)

Rüyamda Hindistana gittim, Müslümanlktan bahsediyorlardir, herkes oturmus konuşuyorlardi bnde aralsrina oturdum. Onlarin evine gittik, evin içi düz ama balkonları eğik düşecek gibi yapısı olmasina rağmen ben orda deniz gördüm, düşmedim. Banaa benzeyen iri biriyle görüştum, hep su gördüm.

12. Doğan (08 Ağustos 2015 saat: 08:23)

13. and borli (09 Ekim 2015 saat: 18:35)

Rüyamda norveçteyim ve orada yaşamak istiyorum. Birde rüyamda isveçte düz asfalt yolda amcamın kızıyla karşılaşıyorum. Tek hayalim turkiye iletinden kurtulmak İskandinavya da güzel vesevdiklerimle. Birlikte yaşamak ve. Sistemli iş hayatına. Sahip olmak hiçbir erkek milletine Köleve muhtaç olmamak

14. seren yılmaz (20 Mayıs 2016 saat: 16:36)

Daha teog sınavına girmiş olmamama rağmen kazandığım lisenin japonya tokyo da olduğu söyleniyo ve babam orada ki lisede okuyabilirsin yurtta kalırsın kaydını yaptırırım diyor rüyamda hiç konuşmadım japonya ya 2 kuzenim dayım ve yengemle beraber gittim devamını hatırlamıyorum.

15. Bayan beyin (03 Ağustos 2016 saat: 12:32)

Rüyamda dayimlarin bir sirketi varmis ve bizde orada çalışıyormuşuz sonra bir sürü adamlar geliyo bizi toplayıp tüm çalışanları yani sonra 5-6tane upuzun otobüs gibi araçlara bindiriyorlar sonra almanyaya götürüyorlarmış ve hepimiz yola çıkıyoruz biraz gittikten sonra tabi araci dayim kullaniyo bu arada dayim aracla arka arka hızlıca gitmeye başlıyo sonra herkes korkuyo bağırıyo ama hicbir araca çarpmıyo dayım sonra arkaya bi bakıyoruz arac bisiklet kadar bişey kalmış ve arkadaki herkes inmis bitek ben ablam dayim karisi ve cocuklar vardi

16. irem (21 Ağustos 2016 saat: 10:42)

rüyamda yabancı bir ulkedeyim yanımda tanımadığım ama arkadaşım olan kız ve erkek grupları var. bir anda kendimizi zeplinin içindeki restoranda yemek yerken buluyoruz yemekleri yedikten sonra zeplinde bir arıza çıkıyor herkes paraşütle atlıyor ama biz paraşütsüz atlıyoruz ve kız grubuyla birlikte Türkiyede’ki adaya düşüyoruz. kızlardan biri cebindeki haritayı çıkarıp Türkiye’den nasıl çıkacağımızı anlatmaya başlıyor bir süre sonra erkek grubu ortaya çıkıyor. onlar bize karşıda bulunan gemiyi gösteriyorlar ve gemiye kadar yüzüyoruz. gemideki insanlar çok dost canlısı . biz geminin yanında denizin içinde oyun oynamaya başlıyoruz ardından gemideki adamlar da yanımıza gelip oyuna katılıyor
    bu rüyayı ikinci görüşüm

17. Yiğit (26 Ağustos 2016 saat: 22:05)

Rüyamda Almanyadaydım bazı arkadaşlarım da oradaydı ve yeni insanalrla da tanıştım ardından maç yapıyorduk ve bi kız gelip bana laf atıyordu neredeyse gördüğüm herkes türktü almanyada maç yaparken topu dereye düşürdüm ve ondan sonrasını hatırlamıyorum

18. Efe (01 Eylül 2016 saat: 23:17)

Türkistandaydım bu rüya 2 yıl öncesine ait etrafımdaki insanlar kendi dillerinde konuşuyorlardı ve onları anlıyordum yanımdada bi arkadaşım vardı gerçekte ise birkaç ay önce türkmen bi kızla takılıyordum acaba onamı delaletmiş yoksa başka bişimi aklımda deli sorular

19. aylin (25 Eylül 2016 saat: 11:43)

Rüyamda Koreye gittim. ama arkadaşlarımla sonra bizi öldürecekleri zaman biz dedikki zaman verin dedik ve hani balon varya sepetine binerek yolculuk ediLio arkadaşlarla ona bindik ve 5 dAKkada bi baktım köyümüzdeyizRüyamda Koreye gittim. ama arkadaşlarımla sonra bizi öldürecekleri zaman biz dedikki zaman verin dedik ve hani balon varya sepetine binerek yolculuk ediLio arkadaşlarla ona bindik ve 5 dAKkada bi baktım köyümüzdeyizRüyamda Koreye gittim. ama arkadaşlarımla sonra bizi öldürecekleri zaman biz dedikki zaman verin dedik ve hani balon varya sepetine binerek yolculuk ediLio arkadaşlarla ona bindik ve 5 dAKkada bi baktım köyümüzdeyiz

Görmüş olduğunuz rüyayı tüm ayrıntılarıyla bize yazın! Yapmış olduğunuz yorumlar tüm sitemiz kullanıcılarına açık olarak yayınlanacaktır.